Koti-TV tunnusten toimitus

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Liittymäni joka sisältää Sonera koti-TV palvelun avattiin 13.10.11, mutta en ole saanut vielä koti-TV käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Tunnuksia ei myöskään löydy Soneran Omat Sivut-palvelusta.

Kauanko tunnusten toimitus normaalisti kestää?

Asiakasnumeroa ei ole vielä, koska ei ole vielä laskutettu.

6 kommenttia

Hei. KotiTV tunnusten olisi pitänyt jo tulla, jos sekä laajakaistan että KotiTv:n kytkentä on jo tehty. Tunnukset tulevat yleensä sähköpostilla tai tekstiviestillä. Toimitusvahvistuksesta (tulee yleensä sähköpostiin) löytyy liittymänumero. Lisäätkö sen (ilman väliviivaa) proofiiliisi, jotta voin tarkastaa tilanteen. Vaihtoehtoisesti voit selvittää asian Asiakaspalvelustamme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30).
Lisäsin liittymänumeroni tietoihin asiakasnumeroksi.
Ilmoittamallasi liittymänumerolla ei löydy tietoja. Tarkistathan vielä, että se on varmasti oikein kirjattu.
Liittymänumero olikin väärin. Oikea numero nyt muutettu profiiliin, joka on siis 333-xxxxxx, väliviivaa ei saa asiakasnumeroon.
Koti-tv toimii nyt, tunnukset olivat ilmestyneet Omat sivut-palveluun ja sain sieltä tilattua salasanan palveluun.
Ok. Hyvä, että KotiTV-palvelusi lähti toimimaan.

Vastaa