Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ellukka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Koti-TV tunnusten toimitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Liittymäni joka sisältää Sonera koti-TV palvelun avattiin 13.10.11, mutta en ole saanut vielä koti-TV käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Tunnuksia ei myöskään löydy Soneran Omat Sivut-palvelusta.

Kauanko tunnusten toimitus normaalisti kestää?

Asiakasnumeroa ei ole vielä, koska ei ole vielä laskutettu.
6 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei. KotiTV tunnusten olisi pitänyt jo tulla, jos sekä laajakaistan että KotiTv:n kytkentä on jo tehty. Tunnukset tulevat yleensä sähköpostilla tai tekstiviestillä. Toimitusvahvistuksesta (tulee yleensä sähköpostiin) löytyy liittymänumero. Lisäätkö sen (ilman väliviivaa) proofiiliisi, jotta voin tarkastaa tilanteen. Vaihtoehtoisesti voit selvittää asian Asiakaspalvelustamme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30).
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Ellukka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Lisäsin liittymänumeroni tietoihin asiakasnumeroksi.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ilmoittamallasi liittymänumerolla ei löydy tietoja. Tarkistathan vielä, että se on varmasti oikein kirjattu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Ellukka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Liittymänumero olikin väärin. Oikea numero nyt muutettu profiiliin, joka on siis 333-xxxxxx, väliviivaa ei saa asiakasnumeroon.
Ellukka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koti-tv toimii nyt, tunnukset olivat ilmestyneet Omat sivut-palveluun ja sain sieltä tilattua salasanan palveluun.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok. Hyvä, että KotiTV-palvelusi lähti toimimaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut