Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
shimatta_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Koti TV uusin päivitys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Boksiin tuli uusi päivitys äsken, mitähän muutoksia päivitys sisältää? En kyllä äkkiseltään huomannut mitään...
104 vastausta
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:
10. - 12.6. tehdyt tallenteet jotka ovat vian jälkeen kadonneet, ei ikävä kyllä saada palautettua. Pahoittelemme vian aiheuttamaa haittaa.

Ja vikatiedotteessa lukee:
- 10. - 12.6.2013 välillä tehdyt Viihteen tallenteet eivät näy tai ovat hävinneet. Näitä tallenteita ei saa palautettua.

Nyt aika mielenkiintoista, nimittäin, viihteen menu-päävalikossa, siinä "info"-taulussa ruudun yläosassa, lukee:
Hyvä asiakkaamme, pahoittelemme Sonera Viihteen tallennuksissa 10.-12.6.2013 ilmennyttä vikaa.
(tämä rivi pienellä fontilla) Tallenteet on palautettu ja palvelu toimii normaalisti.

Olette te aika veijareita.. ei teihin kyllä voi luottaa yhtään.. jatkuvasti tulee tällaista vastaan. Esim. myynnistä saattaa tulla yhtä monta eri vastausta johonkin asiaan kun on myyjiä.


P.S. Foorumin sivuilla ollessa kun klikkaa jotain alla listatuista linkeistä sivun alaosassa, tulee 404 not found virheilmoa:
    Häiriökartat
    Hinnastot
    Ehdot
    Betjäning på svenska
    Service in English
    Anna palautetta

URLeissa on www5.-aladomain väärin, pitäisi olla vain www.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa



 
[quote="Marko-":37ehvjvb]10. - 12.6. tehdyt tallenteet jotka ovat vian jälkeen kadonneet, ei ikävä kyllä saada palautettua. Pahoittelemme vian aiheuttamaa haittaa.

[/quote:37ehvjvb]

Markon antama informaatio pitää paikkaan. 10.-12.6 ohjelmia ei saada enää palautettua.

 

Ja vikatiedotteessa lukee:
Nyt aika mielenkiintoista, nimittäin, viihteen menu-päävalikossa, siinä "info"-taulussa ruudun yläosassa, lukee:
Hyvä asiakkaamme, pahoittelemme Sonera Viihteen tallennuksissa 10.-12.6.2013 ilmennyttä vikaa.
(tämä rivi pienellä fontilla) Tallenteet on palautettu ja palvelu toimii normaalisti.



Ilmoitus on hieman virheellinen. Ilmoituksella tarkoitetaan aikaisemmin tehtyjen tallennusten palautumista. Pistän tästä infoa eteenpäin. Tämä pitää korjata.

 

P.S. Foorumin sivuilla ollessa kun klikkaa jotain alla listatuista linkeistä sivun alaosassa, tulee 404 not found virheilmoa:
      Häiriökartat

      Hinnastot

      Ehdot

      Betjäning på svenska

      Service in English

    Anna palautetta

URLeissa on www5.-aladomain väärin, pitäisi olla vain www.



Linkit eivät näytä toimivan. 5 on liikaa linkissä. Kiitos infosta! Korjataan asia mahdollisimman pian. Hyvä että asiakkaat ovat aktiivisia ilmoittamaan näistä, koska muuten meiltä voi jäädä tämän tyyppiset asiat huomaamatta.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Taas tuli päivitys boksiin, onkos tietoa muutoksista/korjauksista?

Itse huomasin vain ohjelmakirjaston päävalikossa pientä muutosta.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään tullut päivitys oli pienempi ja sisältää lähinnä ulkonäköön liittyviä pieniä muutoksia.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Dervish_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:

Tänään tullut päivitys oli pienempi ja sisältää lähinnä ulkonäköön liittyviä pieniä muutoksia.



Näppärästi myös loppuu kiintolevyn toimivuus uusimmalla päivityksellä.
Heittää ison virheilmoitus ruudun televiissoriin, mutta kehveli kun ei edes virhekoodia saa luettua kun se menee ruudun alareunan ali, eli piiloon..

Kiintolevyn tarkastuskaan ei tee yhtikäs mitn.
Vikailmoitus jätetty.

ps. postinumeroni on oikein, postitoimipaikka ei ole Hämeenlinna.

Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Dervish,

Tarkistaisitko vielä laitteidesi kytkennät.

Käytössäsi pitäisi olla Thomson palvelureititin ja Motorola digiboxi pitäisi olla kytkettynä suoraan kaapelilla keltaisiin ethernet portteihin.

Tietojemme perusteella ongelma näyttäisi johtuvan siitä että digiboxi on hakenut verkosta väärän ohjelmiston. Tämä johtuu yleensä vääristä kytkennöistä. Käytössä jokin muu modeemi kuin Thomson. Thomsonin ja Motorolan välissä kytkettynä muita laitteita, esim. datasähkö adapterit. Motorola digiboxi on kytkettynä Thomsonin punaiseen WAN porttiin.

Tarkistathan nuo kytkennät ja palauta Motorola digiboxi vielä tehdasasetuksille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Dervish_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:
Hei Dervish,

Tarkistaisitko vielä laitteidesi kytkennät.

Käytössäsi pitäisi olla Thomson palvelureititin ja Motorola digiboxi pitäisi olla kytkettynä suoraan kaapelilla keltaisiin ethernet portteihin.

Tietojemme perusteella ongelma näyttäisi johtuvan siitä että digiboxi on hakenut verkosta väärän ohjelmiston. Tämä johtuu yleensä vääristä kytkennöistä. Käytössä jokin muu modeemi kuin Thomson. Thomsonin ja Motorolan välissä kytkettynä muita laitteita, esim. datasähkö adapterit. Motorola digiboxi on kytkettynä Thomsonin punaiseen WAN porttiin.

Tarkistathan nuo kytkennät ja palauta Motorola digiboxi vielä tehdasasetuksille.


Näköjään auttoi kun ensin koko thompsonin löysi edes tallin perukoilta romuläjästä 🙂
Jatkossa sitten päivitykset niin että ei ole modeemista kiinni kiitos.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Dervish,

Tuemme Viihdepalvelussa vain tuota toimittamaamme palvelureititintä. Mikäli siis käytössä on jokin muu laite, emme voi taata palvelun toimivuutta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mites se päivitysten muutosloki-hanke edistyy?! Ei vieläkään mistään näe mitä muutoksia on tullut!!

Mitä muutoksia tuli nyt uudessa päivityksessä? ~6kk viime päivityksestä ja eipä paljon tunnu olevan mitään tehty.


Itse huomasin seuraavia juttuja:



Epävarma: onko Spotify ollut ennen päävalikossa?
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa


Vastailinkin sinulle jo toisessa ketjussa:

Kiitos ilmoituksesta! Itselleni ei tuo bugi ole omaan silmään sattunut vaikka tallennuksia itsekkin aktiivisesti käytän. Uskon kyllä että testaukset on tehty ennen julkaisua mutta tämä bugi on silti ohi pääsyt lipsahtamaan. Ilmoitan tästä uudesta bugista eteenpäin. Kyselin samalla myös muiden korjausten aikatauluista uudestaan koska mitään infoa niiden suhteen ei olla saatu.

Pyydän yhä kärsivällisyyttä näiden pienten kuin suurtenkin bugien korjaukseen. Ymmärrän että näiden takia koko palvelun käyttömukavuus kärsii paljon. Kiitos sinulle aktiivisuudestasi, vaikka vastaukseni ei tässä muodossa varmasti hirveästi mieltäsi kohenna.



 
Epävarma: onko Spotify ollut ennen päävalikossa?


Ei ole ollut, sen paikka on ollut ennen "palvelut"-valikon alla. Nyt palvelut-valikko on kokonaan poistettu ja spotify on tuotu suoraan päävalikkoon.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut