Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
shimatta_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Koti TV uusin päivitys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Boksiin tuli uusi päivitys äsken, mitähän muutoksia päivitys sisältää? En kyllä äkkiseltään huomannut mitään...
104 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
lusmu kirjoitti:
Jaahas, päivityksen jälkeen verkkoyhteyttä ei saa jotta voisi katsella tallennuksia. Ruudussa lukee "Yhteystiedot, ole ystävällinen ja yritä myöhemmin uudelleen. Virhekoodi: 525". Kuinkahan kauan pitäisi odotella. Tallentuuko illan ja tulevan yön verkkotallennukset, jännityksellä jään odottamaan. Tänään tulikin kaksi päivitystä ja ei mitään tietoa mitä päivitettiin. Onhan se mukavaa kun tulee illaksi peli "etsi päivitykset" 😄
Voisitteko mahdollisesti hyödyntää Menun mainosikkunaa esim päivitys tiedoilla. Nyt ikkunan käyttö on suht huonoa, toki tämä on mun mielipide.


Verkkotallennuksiin ei vaukuta digiboksi. Tarkista tallennukset vaikka Omien sivuiden kautta.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
HenkkaS_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 34 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mikäköhän siinä on että aina kun tulee päivityksiä Soneran pää alkaa temppuilemaan tallennuksissa ja ohjelmakirjastoissa. Täällä saa sitten aina samat liirumlaarumit että resetoi laitteet vaikka ihan selväähän se on että vika siellä teidän päässä kun kaikki muuten toimii TV:ssä. Ts. yrittäkää aina korjata se oma pää alkuun.
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
HenkkaS kirjoitti:
Mikäköhän siinä on että aina kun tulee päivityksiä Soneran pää alkaa temppuilemaan tallennuksissa ja ohjelmakirjastoissa. Täällä saa sitten aina samat liirumlaarumit että resetoi laitteet vaikka ihan selväähän se on että vika siellä teidän päässä kun kaikki muuten toimii TV:ssä. Ts. yrittäkää aina korjata se oma pää alkuun.


Koska asiantuntija on todella asiantuntevaa... Resetointi ohje on helppo antaa. Ja uusi modeemi /reititin tilalle...
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Shaq_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
kanssa tarjoo tuota yhteysvirhe 525:ttä ja näköjään 521:stä.... toimivaa tarjontaa taas. saisko jonkun päivityksen niin, että se ei tuhoais aina koko palvelua?

edit. Het ku vähän manas hommaa, niin alko toimimaan
Joonas-_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 307 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi lusmu, olkitu, HenkkaS ja Shaq!

Eilen oli yleisempää vikaa viihteen puolella. Häiriö ilmeni tallenteiden sekä ohjelmakirjaston toimimattomuutena, joissakin tapauksissa viihdepalvelu ei tominut lainkaan. Vika saatiin korjattua eilen illalla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut