Koti-TV vikoja

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Minulla on ollut Koti-TV käytössäni varmaan pari vuotta. Olen katsonut lähes kaikki kotijoukkueeni pelit joita kertyy melko monta kymmentä tuolle ajalle. Ongelmitta näkyneet lähetykset ovat kuitenkin laskettavissa yhden käden sormilla.

Olen ajatellut että kai tämä tästä, mutta ei tämä näköjään parane ja kun edellinen vika korjaantuu, on jo kaksi seuraavaa tilalla. Perusviat, toita esintyy melkolailla aina, ovat yhteysvirheet ja pieni pätkiminen. Ajoittain kuva jumittaa niin että joudun käyttämään boksin virrattomana ja hups, erä onkin ohi ja kolme maalia meni sivu suun.

Tällä viikolla uutuutena on ollut kuvan jatkuva pätkiminen. Ääni kuitenkin kuuluu koko ajan mutta kuva käy noin viiden sekunnin välein mustana. Kohtuullisen ärsyttävää. Ja ettei olisi liian mukavaa, tänään sitten kaikkien suureksi yllätykseksi pelin alkaessa sai huomata ettei ääniä kuulu ollenkaan.

Ei helvetti tämä nyt näin voi mennä, maksan muistaakseni siitä että saan nähdä nuo pelit. En voi kyllä suositella tätä palvelua kenellekkään! Ilman tuota urho totalia olisin jo ajat sitten vaihtanut kaikki soneran palvelut pois ja näköjään senkin uhalla kohta joudun niin tekemään. JA PERKELE TÄTÄ KIRJOITTAESSANI MENI NYT KUVAKIN!!!!! HERMO MENEE JA PAHEMMAN KERRAN!!!!!!!!!'

Anteeksi kielenkäyttöni mutta se oli tarpeellista näkökantani todemukaiseen esittämiseen.

1 kommentti

Hei jepjep85,
Tuo palvelun pätkiminen ja yhteysvirheet ovat sellaisia, että sinun kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme, ja tehdä asiasta vikailmoitus. Voit tehdä sen joko soittamalla numeroon 0206 90101 (ma-pe 8-20, la 9-16:30) tai tekemällä palvelupyynnön netin kautta. Selvitetään, mistä ongelmat johtuvat.

Vastaa