Koti-Tv -palvelun liittymismaksu.


Hei,
Tilasin 30.6.2011 Jumbon Sonera -liikkeestä Koti tv -palvelun. Minulla on jo entuudestaan Soneran laajakaistaliittymä. Liikkeen myyjä vakuutti minulle, ettei laajakaistaliittymän vaihto koti tv -palveluun tuo minulle muita maksuja kun 29 euron toimituskulut + uuden 24 kuukauden sopimuksen. Uuden liittymän palvelusopimuksessa kuitenkin sanotaan "liittymäsi kuukausimaksu on 39,90 euroa 24 kuukauden ajan. Liittymismaksu on 130,06 euroa." Mistä tuossa liittymismaksussa on kyse? Mikäli minun täytyisi tuo liittymismaksu maksaa (toisin kuin myyjä minulle vakuutti) niin haluan perua koko sopimuksen. Miten perun sopimuksen?

Mielelläni keskustelisin tästä jonkun kanssa puhelimitse, mutta asiakaspalvelusta ei saa muita kiinni kun automaattivastaajan, joka ei ymmärrä ongelmaani:P

10 kommenttia

Liittymällesi on asiakastietojemme mukaan tehty muutoksia eilen ja laskutus on tästä päivästä alkaen tekemäsi sopimuksen mukainen 39,90eur/kk. KotiTV:n digiboksista menee lisäksi 29 euron toimitusmaksu. Avausmaksusta on muodostunut virheellinen veloitus ja tämä on huomioitu laskullesi. Pahoittelemme virhettä!
Joo asia kunnossa, juttelin eilen asiakaspalvelun kanssa ja ne korjasi virheen!
Hei! Mistä tiedän paljonko minun tulee maksaa tilaamistani laitteista ja minne maksan ne? Olin asiakaspalveluun yhteydessä ja siellä sanottiin että lähettävät minulle uudestaan sopimuksen ja siihen lisäksi laskun millä voin maksaa kyseiset laitteet. En ole saanut kuin sopimuksen, mutta laskua ei näy.
jeppe10 kirjoitti:
Hei! Mistä tiedän paljonko minun tulee maksaa tilaamistani laitteista ja minne maksan ne? Olin asiakaspalveluun yhteydessä ja siellä sanottiin että lähettävät minulle uudestaan sopimuksen ja siihen lisäksi laskun millä voin maksaa kyseiset laitteet. En ole saanut kuin sopimuksen, mutta laskua ei näy.


KotiTV-palveluun tarvittavan digiboksin toimitusmaksu on 29 euroa. Jos olet tilannut tallentavan digiboksin, niin laitteen kulut veloitetaan toimitusmaksun lisäksi. Kulut laskutetaan laajakaistalaskullasi, joten mitään postiennakkomaksua tms. erillistä laskua näistä ei toimiteta. Voin tarkistaa vielä asiaa tarkemmin, jos käyt lisäämässä asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiilisi tietoihin. Ilmoitathan tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.
Nyt se on tehty.
jeppe10: Kirjaamallasi liittymänumerolla ei löydy mitään tietoja. Tarkistatko vielä asian?
siinä pitäisi olla viiva välissä, siinä kolmosten jälkeen.
Liittymänumero on kirjattu oikeassa muodossa ilman väliviivaa, mutta sen kautta löytyy vain lopetetun liittymän tiedot yrityksen nimellä. Nyt on ilmeisesti kyse henkilötunnuksella avoimena olevasta liittymästä, johon KotiTV-palvelu on tilattu lisäksi?
Olen tilannut Viihdepaketti 24 Mbit/s. Minulle sanottiin kun olin yhteydessä asiakaspalveluun että minun tulee maksaa ennakkomaksu ennen kuin laitteet voidaan toimittaa minulle. Mutta en tiedä paljonko minun tulisi maksaa ennakkomaksua ja minne se tulisi maksaa kun ei ole mitään tilinumeroa tai muuta.
Hei!
Ohjeet ennakkomaksun suorittamista varten lähetetään asiakkaalle aina tilausvahvistuksen yhteydessä, joka on postitettu sinulle 15.11.2011 kotiosoitteeseesi. Olemme kuitenkin lähettäneet sinulle tänään vahvistuksen uudelleen, johon maksuohjeet on sisällytetty. Mikäli haluat kuitenkin maksaa ennakkomaksun aiemmin, olethan yhteydessä puhelimitse Asiakaspalveluumme (puh. 0200 17000), josta saat maksutiedot.

Vastaa