Koti-tv + 3 muuta TV/digiboxia

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei.

Olen juuri tilannut (asennetaan ensi viikolla, kamat jo vastaanotetu) Koti-tv:n viihdepaketin (taloyhtiölaajakaista, valokuituyhteys, HKI), ja selailin tätä foorumia etukäteen, jotta saisin vähän infoa siitä, mihin olen pääni työntänyt.

Huomasin vanhoja viestejä selatessani keskustelun (viewtopic.php?f=67&t=8972), jossa kirjoittaja sanoo näin:

"Mihinkähän minä sen kaapelikortin panisin? Kokeilin kerran vanhalla digiboksillani, jotta tuleeko antennipistokkeeseen signaalia. Ei tule, olette asentaneet tämän niin, että vain reitittimen kautta eli puhelinpistokkeesta on mahdollista katsoa tv:ta. Mielenkiintoiseksi tilanne muuttuu, jos 24 kk sopimuskauden jälkeen haluaisin lopettaa Koti tv tilaukseni. Maksuliikenteeseen tällä ei olisi vaikutusta, koskapa haluan säilyttää100M laajakaistayhteyteni. Hinta on jokseenkin sama, mutta haluaisitteko maksattaa minulla tv signaalin asennuksen uudestaan..."

Jos ymmärrän viestin oikein, niin siinä sanotaan, ettei TV:n katselu onnistu Koti-tv:n asentamisen jälkeen tavallisesta tv-pistokkeesta(?!)

Meillä on 4 TV:tä + tallentavat digiboxit, ja Koti-tv:tä ollaan ottamassa ensisijaisesti vain nettiyhteyden [(100mb) Motorola+Thomson boxi] vuoksi, ja muu tv-viihde tulee sen kylkiäisenä. Jos muut TV:t+boximme jäävät virattomiksi Koti-tv:n vuoksi, niin ei sitä kyllä meille asenneta. Samalla hinnalla samasta firmasta saamme pelkän 100mb internet-yhteyden.

Eli se kysymys: Toimivatko vanhat TV-digiboxi-kombot Koti-tv:n asennuksen jälkeen normaalisti omista antennipistokkeistaan?

3 kommenttia

Hei! Kyllä, vanhat TV-digiboksit toimivat normaalisti Koti TV:n asennuksen jälkeen omista antennipistokkeistaan. Lisää Sonera Koti TV:n käyttöönotosta löydät Ohjeista ja Vinkeistä.
Niinamari kirjoitti:
Hei! Kyllä, vanhat TV-digiboksit toimivat normaalisti Koti TV:n asennuksen jälkeen omista antennipistokkeistaan. Lisää Sonera Koti TV:n käyttöönotosta löydät Ohjeista ja Vinkeistä.


Kiitos nopeasta(!) vastauksesta. Kun on sitoutumassa 2 vuodeksi määräaikaiseen sopimussuhteeseen, niin haluaa varmistaa, ettei mitään ylläreitä satu, jotka sitten harmittavat jälkeenpäin:)
Tottakai! Mukavia hetkiä uuden palvelun parissa ja oikein hauskaa kesän jatkoa sinne!

Vastaa