Koti tv:n ja kanavapaketin sekä nettiliittymän irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Haluaisin irtisanoa koti tv palvelun, canal+film paketin ja nettiliittymän mistä löytys kuinka se tehään ja mihin tuo laite postitetaan?

Syy tähän että kaikki kanavat mitkä pitäs niin ei näy, yhteydessä oon ollu vähä jokapaikkaan ja aina käsketty soittaa jonnekki toisaalle. Vikailmotus tehty eikä mitää vastausta ole tullu mihinkään.
Koti tv ollu nyt viikon käytössä ja etämyynnillä ostin.

Ystävällisesti pyytäsin että joku nyt ees tähän vastais.

1 kommentti

Saat tarvittavat ohjeet asiakaspalvelumme kautta. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai jättämällä Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Omille Sivuille kirjautuminen edellyttää laajakaistatunnuksia.

Vaihtoehtoisesti voit myös varata ajan asiakaspalvelustamme, jolloin soitamme sinulle valitsemanasi ajankohtana.

T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa