Koti tv palvelun uudelleen käyttöön otto?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Jouduin sulkemaan puoltoista vuotta sitten koti tv palvelun muuton vuoksi koska uuteen asuntoon ei saanut tarpeeksi nopeaa yhteyttä. Maksoin loppusuorituksen boksista enkä palauttanut sitä koska ajattelin että voisin sen joku päivä vielä käyttöön ottaa. Nyt olen taas muuttamassa paikkaan jossa toimii koti tv,tilasin sen ja sanottiin että vanhoilla laitteilla ei tee mitään,eli uudet tulee tilalle?? Minkä ihmeen takia laitteista pitää aina maksaa jos niillä ei mitään tee enää tietyn ajan jälkeen? Maksoin muistaakseni toista sataa euroa vanhasta boksista kk maksujen päälle kun palvelu suljettiin, ja nyt saan taas maksaa uusista laitteista? Onko tämä oikein? Voinko vielä palauttaa vanhan ja saada jotain hyvitystä koska sillä en vissii sitte mitään tee? Ihmetyksen multihuipennus..

3 kommenttia

Koti-tv laitteet (mukaanlukien tallentava boksi) ovat Soneran omaisuutta.
Niitä ei saa omaksi edes maksamalla.

Maksamasi maksut koskivat mitä todennäköisimmin vain koti-tv palvelua & liittymää.
Aijaha joo. Näin taitaa olla ku tuossa oon tarkastellu asiaa vähä tarkemmin. No. Silti mulle jää hyödytön kapistus lojumaan. Voinkai toki sen palauttaa vieläki vissii.
Hei veze1982,

kiitos Juhuri, olet ihan oikeassa. Laitteet ovat Soneran omaisuutta.

veze1982 , Koti Tv -laitteet toimitettiin sinulle kesäkuussa 2010. Boksista sinulta veloitettiin ainoastaan toimitusmaksu (20 euroa). Tämän jälkeen laitteita ja palveluita on sitten päivitettykin jo moneen otteeseen. Joten parempi näin että saat nyt uudet ajan tasalla olevat laitteet.

Vastaa