Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
juhuri_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Koti-tv pätkiminen, vikailmoituksen teko jne..

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ongelmana tänään ollut Koti-tv:n pätkiminen 2-3 sekunnin välein. Kuva pysähtyy, ääni räpsähtää ikävästi.

Vika-ilmoituksen tein, lopulta ADSL-puolelle.

Koti-tv:n vikailmoitusta tehtäessä tulee kohta joka suosittelee "Testaa liittymäsi nopeus ja tee vikailmoitus laajakaista liittymästä. Kirjaa nopeustestin tulos lisätietoihin.". Nopeus testatessa oli luokkaa 9.83Mbit/s lataus ja 0,60Mbit/s lähetys. Thompson kuitenkin kättelee nopeuteen 15Mbit/1Mbit, joka on ollut ihan normaalia.

Joka tapauksessa vikailmoitus tehty. Myös Koti-tv puolelle. Pääsi siitäkin eteenpäin kun vastasi että ADSL ei pätki. Eihän se tosiaan ole varmaa että ADSL pätkii, vaikka Koti-tv pätkiikin?

Koti-tv vikailmoituksessa on myös epäselvä kohta Vian tyyppi:

Kanavat eivät näy ollenkaan
Ongelma yksittäisissä kanavissa
Ohjelmatiedot (EPG) puuttuvat tai ovat virheelliset
Ongelma elokuvan tilauksessa
Koti TV tallenteet eivät toimi
Koti TV ei toimi laitevaihdon jälkeen

Tästä puuttui vaihtoehto "Pätkimisongelma jokaisessa kanavassa". Valitsin nyt kuitenkin ensimmäisen vaihtoehdon. Kanavat ei näy ollenkaan (pätkimättä).
2 vastausta
Lauren_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei juhuri,
kiitos palautteestasi koskien vikailmoituksen täyttöä. Tämä on arvokasta tietoa kun kehitämme ja parannamme yhteydenottokanaviamme. Ei haittaa, että olet tehnyt kaksi vikailmoitusta samasta asiasta. Tämä huomiodaan kyllä Vikapalvelussa kun vikailmoitukset tulevat käsittelyyn.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Lauren kirjoitti:
Hei juhuri,
kiitos palautteestasi koskien vikailmoituksen täyttöä. Tämä on arvokasta tietoa kun kehitämme ja parannamme yhteydenottokanaviamme.

Ei h mitä bullshittiä taas.. perus surinavastaus.. itse olen tästä "vian tyyppi"-kohdasta raportoinut ainakin kaksi kertaa ja ehkä n. 1½ VUOTTA sitten. Mitään ei tapahdu surinan osalta. Täällä vaan aina todetaan, että "kiitos palautteesta, laitetaan eteenpäin".. mitään ei tapahdu vuosiin.. jos ikinä. Olette kyllä naurettava firma.. valehtelematta en ole ikinä törmännyt näin p:n firmaan.
Tämän osion uusimmat keskustelut