KotiTV & CANAL+ MM-kiekko 24/7


Moi!
Tuolla http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+pa ... nal+total/ mainitaan, että:
"Huom. CANAL+ MM-kiekko 24/7 -kanava ei sisälly CANAL+ Total -pakettiin Koti TV:ssä"

Siis...
a) Saa KotiTV.hen, mutta ei sisällly Total-pakettiin (miksi ei)?
b) Saa jollain muulla konstilla mukaan KotiTV.hen? (miten ja millä hinnalla)?
c) Ei ole yleensäkään tarjolla KotiTV.hen (miksi ei)?

Tyypillinen esimerkki epämääräisestä ilmoittelutyylistä.
Voisitteko täsmentää niin Total-mainossivulle kuin vaikka ihan vastata tänne palstalle - Kiitos!


Ja vastaus löytyikin näköjään Canal-sivuilta:

CANAL+ MM-kiekko 24/7 -kanava käynnistyy huhtikuussa 2012. Lähetykset kisojen ajan 4.-20.5.2012. Kanava on jaossa IPTV-jakelussa yksinoikeudella Elisa Viihteessä. Kanava näkyy normaalisti antenni-, kaapeli- ja satelliittijakelussa. Tarkista näkyvyys ja HD-kanavan saatavuus omalta operaattoriltasi.

126 kommenttia

Moi,

Minulle luvattiin huhtikuun alussa että KotiTV:llä näkyy tuo MM 24/7 Soneran asiakaspalvelussa ja tänään asiasta soitin asiakaspalveluun ja ei suostuttu hyvittämään tuota katsomon kisapassia. Sanottiin että on annettu hyvityksenä tuo MTV3 MAX kanava ja joku mikä lie.. Eli käytännössä kiellettiin että ei olla muka mitään mainostettu eikä haluttu hyvittää mitään.. Ja sanottiin että ei voida mitenkään järjestää asioita niin että näkisin nuo ottelut 😛 En ole ihan varma pitäisikö itkeä vai nauraa? 😃
Voitteko kertoa, miksi meillä näkyi viikonloppuna Soneran kaapelissa C+ MMkiekko24/7 ilman tilausta, ja nyt ei näy. Meillä on siis Soneran kortti, muttei mitään Canalia tilattuna, pelkkä eurosport tietääkseni 😮
Mia kirjoitti:
Hei,

Ikävä kyllä emme ole voineet vaikuttaa ohjelmasisältöön, vaan tästä vastaa MTV3. Emme ole nostaneet Canal+ MM-kiekko 24/7 –kanavaa esille mainonnassamme Koti TV:n yhteydessä. Kaapeli-tv:ssä kyseinen kanava näkyy niillä asiakkailla, jotka ovat tilanneet Canal+ Total –kanavapaketin. IPTV-oikeudet on myyty toiselle operaattorille, tästä löytyy maininta muun muassa Canal+:n sivuilla. Jos myyntitilanteessa on ollut epäselvyyttä, tai annettu virheellistä informaatiota, on syytä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000, jotta voimme käydä läpi nämä tilanteet tapauskohtaisesti.


Eli Sonera ei ole käynyt mitään nevotteluja kuten tuossa yhdessä haastattelussa mainittiin? Eihän tästä nyt ota tolkkua. Ja tämä ei vastaa ollenkaan kysymykseen siitä miksi minulle ja monille muille on myyty kanavapaketti (ja koko kotitv) sillä, että KAIKKI mm kisojen ottelut näkyvät HDna ja KAIKKI suomen pelit selostaa Mertaranta. Kyllä Soneran kuuluu nämä selvittää asiakkaalle (kuten myös hyvittää) ilman, että asiakas joutuu jonottamaan puhelinpalveluun, soittamaan ja taistelemaan asiakaspalvelijan kanssa asiasta. Asiakkaan tulisi pystyä luottamaan siihen mitä Soneran myyjä sanoo ja millä hän palvelua myy. Vai oletko todellakin sitä mieltä, että asiakkaan pitää käydä vielä erikseen ennen tilausta lukemassa jostain nettisivulta mitä paketti oikeasti mahdollisesti sisältää. Jälleen yritätte laittaa "tyhmän asiakkaan" syyksi omat virheenne, miksi se virheen myöntäminen on Soneralle niin vaikeaa? Monet muut suomalaiset yritykset kun osaavat myöntää virheensä ja korvata kuluttajalle aiheutuneen haitan (kuten Nokia jenkeissä).
MTV Oy on sopinut Elisa Viihteen kanssa laajakaistajakelun yksinoikeudesta CANAL+ MM-kiekko 24/7 -kanavan sisältöihin. Tämä on täysin Elisan ja MTV Oy:n välinen kaupallinen päätös, eikä yksikään muu operaattori ole pystynyt tähän vaikuttamaan.

Laajakaistajakelussa yksinoikeussopimukset ovat varsin yleisiä. Esimerkiksi Soneran laajakaista-asiakkailla on yksinoikeus mm. CANAL+ Valioliiga HD -palveluun sekä SM-liigaan.

Muut laajakaista-asiakkaat näkevät jääkiekon MM-kisoista seuraavat ottelut:

CANAL+ Urheilu ja CANAL+ Urheilu HD: Tukholmassa pelattavat alkusarjan ottelut, 30 kpl
AVA ja MTV3: Suomen ottelut, välierät, pronssiottelu ja finaali.

24/7-kanavan yksinoikeus koskee vain laajakaistajakelua. Antenni-, kaapeli- ja satelliittijakelussa yksinoikeusrajoitteita ei ole.
Ei hemmetti tää Sonera on iät ja ajat ollut tällainen ihmisiä kusettava firma missä myös asiakaspalvelu on aina ollut niinkuin on nyt. Mitään nämä ei ikinä opi.

Ja miten niin ei muka ole mainostettu. Miksi sitten tuli tuollainen mainoslehtinen puhelinlaskun mukana missä oli alla olevaa.

Valitsemalla Sonera Viihdepaketin saat kevään huikean kiekkohurmoksen omalle kotisohvallesi.

Entä viekö Leijonat MM-pokaalin tälläkin kertaa? Kaiken tämän ja paljon muuta näet Sonera Viihdepaketista.

Kovimmat lätkätarjoukset uusille Sonera Viihdepaketti-asiakkaille.

Ja siinä lukee mm. Canal+ Total kanavapaketti ja lisäksi siinä on Jääkiekon MM-kisat 2012
Heitä on käsketty vain jakamaan tuota virallista tiedotetta, joka löytyy jokaisen asiakaspalvelijan työpöydältä ja päätteeltä.

Kuluttajaa kiinnostaa miksi mainontaa jatkettiin viikkoja sen jälkeen kun tieto Elisan yksinoikeudesta tuli Soneran tietoon? Tämän on teidän oma väki kertonut, eli tieto tuli muutama kuukausi sitten. Kuitenkin mm. nettisivuillenne tilaussivulle tuli "MM24/7 ei näy koti-tv:ssä" vasta viikkoja tämän jälkeen.
Mia kirjoitti:
MTV Oy on sopinut Elisa Viihteen kanssa laajakaistajakelun yksinoikeudesta CANAL+ MM-kiekko 24/7 -kanavan sisältöihin. Tämä on täysin Elisan ja MTV Oy:n välinen kaupallinen päätös, eikä yksikään muu operaattori ole pystynyt tähän vaikuttamaan.

Laajakaistajakelussa yksinoikeussopimukset ovat varsin yleisiä. Esimerkiksi Soneran laajakaista-asiakkailla on yksinoikeus mm. CANAL+ Valioliiga HD -palveluun sekä SM-liigaan.

Muut laajakaista-asiakkaat näkevät jääkiekon MM-kisoista seuraavat ottelut:

CANAL+ Urheilu ja CANAL+ Urheilu HD: Tukholmassa pelattavat alkusarjan ottelut, 30 kpl
AVA ja MTV3: Suomen ottelut, välierät, pronssiottelu ja finaali.

24/7-kanavan yksinoikeus koskee vain laajakaistajakelua. Antenni-, kaapeli- ja satelliittijakelussa yksinoikeusrajoitteita ei ole.


Miksi Soneran edustaja väittää sitten käyneensä neuvotteluja MTV3:n kanssa? Ketä oikeasti kiinnostaa ruotsissa pelattavat ottelut, ne kun näkyvät esim. SVT:ltä. Tänään piti Soneralta minulle jälleen jonkun onnekkaan soittaa, mutta eihän sieltä vieläkään ketään soittanut, hyvää asiakaspalvelua!
Varsin ikävältä tuntuu tilanne, kun ei minullekaan palvelua myytäessä selkeästi ilmaistu ettei kyseessä olisi juurikin se paketti mitä paljon on mainostettu.. siis se jossa ne Suomen ottelut mertarannan selostamina näkyisivät (ja kaikki ottelut noin ylipäätään).

Selväksi ei myöskään tullut että digiboksin verkkonauhoitusominaisuudet toimivat vain osalle kanavista.

Noh, onneksi 14 päivän palautusoikeus on vielä voimassa.
"Laajakaistajakelussa yksinoikeussopimukset ovat varsin yleisiä. Esimerkiksi Soneran laajakaista-asiakkailla on yksinoikeus mm. CANAL+ Valioliiga HD -palveluun sekä SM-liigaan."

Mutta elisalla ei vissiin harhaanjohdetakkaan missään mainonnassa, että siltä voisi edes kuvitella saavansa koko sm-liigaa. Mulla on tässä kädessä IS erikoislehti mm 2012. Soneralta sivun kokoinen mainos viihdepaketista.
On sm-liiga (urho total ja viasat sport), KHL ja NHL (viasat sport), ja se surullisen kuuluisa jääkiekon mm-kisat 2012 (canal+ total).
Onko muissakin paketeissa puutteita kuin mm 2012 ja onko mainonta harhaan johtavaa tässä tapauksessa?
MM otteluiden suhteen tässä tapauksessa ei saisi mainostaa ollenkaan. Ymmärtäsin jos tossa lukisi edes pienellä jossain VAIN tukholman lohko!!!
Teemu82 kirjoitti:
Noh, onneksi 14 päivän palautusoikeus on vielä voimassa.

Niin jos on, surinasta kun on kyse niin eipä voi olla varma.
Lisäyksenä vielä tuohon peruutusoikeuteen: Kuluttaja menettää 14 päivän peruuttamisoikeutensa, jos palvelun toimittaminen sähköisesti on kuluttajan suostumuksella aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä.
Noniin Sonera, osoittakaa edes jotain yhteistyökykyä tämän asian suhteen. Korvaukset kaikille KotiTv-asiakkaille, jotka ovat kokeneet tulleensa huijatuksi tässä asiassa, on varmaan itsestäänselvyys? Tehkää virallinen ilmoitus asiasta niin soitan mielellänne asiakaspalveluunne ja hoidan asian siellä. Se, että tässä pitäisi alkaa anelemaan asiakaspalvelustanne jotain kompensaatiota on naurettavaa.

Esimerkinä kompensaatioista voisi olla vaikka Canal Total-paketti 2-3kk ilmaiseksi, eikös? Itse hankin Totalin syksyllä, ostopäätökseen vaikutti hyvin vahvasti se, että Canal näyttää KAIKKI MM-kisojen ottelut. Sanoitte, että Elisan ja MTV3:n päätös tuli yllätyksenä teille pari viikkoa ennen skabojen alkua.. Siis mitä ihmettä? Eikö teillä ole sopimuksessa ollut pykälää, joka estäisi tällaisen mahdollisuuden? Varsinkin kun mainostitte kaikkien MM-kisaotteluiden näyttämistä? Ja nyt kun näin kävi niin miksi vain asiakkaat kärsivät? Teidän virheenne, ei meidän.
Taitaa nyt omilla kokemuksilla soneran asiakaspalvelu olla parhaimmillaan silloin kun heistä ei kuulu mitään. Minulle on pitänyt jo monena päivänä soneralta jonkun onnekkaan soittaa, muttei ole kertaakaan soittanut sovittuun aikaan (soneralla kellot väärässä). Tänään tuli sovittuun aikaan tekstiviesti, että ovat yrittäneet soittaa mutteivat ole saaneet yhteyttä. Kaikkea soneralla keksitään ettei tarvitse sopimuksia purkaa. Toisaalta en kuluttajaviraston ohjeen mukaan tarvitse soneralta lupaa kaupan yksipuoliseen purkamiseen, koska ovat toimittaneet minulle virheellisen tuotteen. Kehotankin kaikkia muita, joilla on ongelmia soneran kanssa vain lähettämään romut takaisin, ei ole kuluttajan asia odottaa soneran asiakaspavelijan yhteydenottoa silloin kun hänelle sopii soittaa.
Kutvonen. Yksinoikeus ei tullut soneran tietoon muutama viikko ennen kisoja vaan muutama kuukausi ennen kisoja! Lue juttu:

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194741 ... ltasi.html

"Salmisen mukaan MM-kisojen iptv-katve tuli Soneralle yllätyksenä joitain kuukausia sitten.

– Maikkari kertoi Elisan yksinoikeudesta ilmoitusluontoisesti. Yritimme neuvotella katseluoikeuksista myös Soneran iptv-asiakkaille. Jostain syystä kävi näin".
Toivottavasti tämä "lohduttaa" hiukan myös muita Soneran Koti-TV asiakkaita :)

http://www.digilelut.fi/2012/05/mm-latka-patkii-elisa-kehottaa-katsomaan-pelit-myohemmin-tallenteelta/
Itse kuulun myös näihin huijatuihin.

Aspaan tehty puhelintilaus ennen kisoja hyvis ajoin ja varmasti 10x tarkistin,että onko mertaranta selostajana ja näkyykö kaikki suomen pelit HD:na niin vastaus oli "Kaikki suomessa pelatut pelit näkyy ainakin ja mertaranta selostaa"

mitään ilmoitusta ei tullut kotio,että ei näkyisi vaan piti todeta se itse suomen pelin alkaessa.

aspaan en jaksa soitella vaan teen suoraan reklamaation ylemmäksi jos ei saa tätä kautta mitään järjellistä vastausta...kuluttaja-asiamies näin neuvoi.

Hyvityksiä en tule huolimaan, ellei hyvitetä koko 3kk canal paketti ja suljeta palvelu samantien.
Laittakaa tänne infoa, jos joku saa valituksen läpi tai jaksaa ruveta tekemään joukkokannetta.
Jarppa10 kirjoitti:
Laittakaa tänne infoa, jos joku saa valituksen läpi tai jaksaa ruveta tekemään joukkokannetta.

Vain kuluttajavirasto / kuluttaja-asiamies voi suomessa laittaa joukkokanteen vireille (hieman erikoista?). Eipä tässä ole muita vaihtoehtoja kuin lähettää romut soneralle ja olla maksamatta laskuja, koska eivät toimittaneet luvattua pakettia on se sopimuksen vastaista ja näin oikeuttaa yksipuoliseen sopimuksen purkamiseen.
Hei,
Tuossa aiemmin tulikin jo mainittua, että jos myyntitilanteessa on ollut epäselvyyttä, tai annettu virheellistä informaatiota, on syytä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000, jotta tilanteet voidaan käsitellä tapauskohtaisesti, ja loppuun asti. Keskustelupalstan kautta se ei onnistu.
Mia kirjoitti:
Hei,
Tuossa aiemmin tulikin jo mainittua, että jos myyntitilanteessa on ollut epäselvyyttä, tai annettu virheellistä informaatiota, on syytä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000, jotta tilanteet voidaan käsitellä tapauskohtaisesti, ja loppuun asti. Keskustelupalstan kautta se ei onnistu.


Eiköhän vähintä mitä Sonera voi tässä tapauksessa tehdä on, että Sonera ottaa yhteyttä asiakkaisiin, eikä päinvastoin. Melkoisen mielenkiintoista, että Sonera myy tuotetta väärillä perusteilla ja asiakkaan halutessa perua/hyvityksiä asiaan, joka on Soneran tietoisesti/tietämättään myymä tai aiheuttama joutuu asiakas vielä maksamaan selvittäkseen asiaa, joka on Soneran itsensä aikaansaannoksia ( maksullinen palvelunumero ) .

Kysynkin, että miksi asiakkaan pitää tässä tapauksessa vielä maksaa siitä, että joutuu korjaamaan/selvittelemään Soneran aiheuttamia sotkuja ? Sanoisin, että todella kohtuutonta. Tähän kysymykseen, jos saisi vastauksen . Ja ei, en nostanut lippua salkoon sen puolesta, että vastausta tulisi.
Täytyy nyt itsekin sitten tätä kautta kommentoida,kun ei teihin oikeen muulla tavoin saa yhteyttä.Olen myös tyrmistynyt ja vihainen Teidän(soneran) suoranaisesta huijauksesta,jossa puhelinmyyjä myi minulle maaliskuun lopulla tämän koti-tv palvelun ja mainosti sitä juuri sillä,että näkyy kaikki suomen mm-lätkän pelit ja mertarannan selostamina.Tämähän paljastuikin myöhemmin täydeksi valheeksi.Ihmettelen miten olette voinut myydä jotain,mihin teillä ei kuitenkaan ole lupaa.Ja nyt kyse on juuri siitä,että laajakaistan kautta pelit näkyvät vain elisan yksinoikeudella.Kysyin myyjältä vielä parikin kertaa asiaa,ja vastaus oli silloin,että kyllä näkyy.Puhelimessa oli myös puhe siitä,että tämä lysti maksaisi minulle vain 10€ lisää kuukaudessa ja netti nopeutuisi yhden pykälän lisää.Ei ollut myöskään silloin mitään puhetta,että laitteet tulevat myös maksamaan minulle laskun mukaan 29€.(no tämänhän huomasin myöhemmin sopimusehdoissa,se jääköön omaksi virheekseni)Ja näiden laitteiden kanssahan ei sitten myöskään selvitty ilman ongelmia.Ensimmäinen laajakaistamodeemi kesti peräti muutaman päivän,jonka jälkeen lähetitte minulle uuden.Tämän ajan en tietenkään nähnyt mitään kanavia koti-tv palvelunne kautta.Toinen modeemi saapui jossakin vaiheessa pääsiäisen jälkeen ja se onkin vielä ehjänä.Tämän jälkeen koti-tv lakkasi toimimasta yhtenä aamuna,tämän asian tiimoilta sainkin sitten olla vielä yhteyksissä asiakaspalveluunne,jonka jälkeen ei laitteistoa saatu toimimaan vieläkään ja silloin sanottiin,että asentajan täytyy tulla katsomaan paikan päälle.No asentajaa ei kyllä koskaan tullut tänne asti,mutta 11.4. sain viestin,jossa sanottiin,että liittymänne vika on korjattu ja sen jälkeen palvelu onkin toiminut joten kuten.Tämän toisen modeemin lähettämisen mukana piti asiakaspalvelun mukaan tulla ohjeet,miten palauttaa vanha rikkinäinen modeemi,mutta sieltä ei kyllä löytynyt muuta kuin takuukuitti.Sen jälkeen lisää hämmennystä aiheutti paketti,jonka posti toi muutama päivä toisen modeemin jälkeen.Sain kolmannen modeemin.Ehkä ajattelitte,että tarvitsen yhden myös varalle(ei huono ajatus).Nyt minulla on kuitenkin siis yksi rikkinäinen thomson modeemi ja toinen ehjä modeemi komerossani(ja tietenkin yksi,joka on käytössä),mutta ei mitään palautusohjeita.Jos haluatte siis ne takaisin,niin ilmoittakaa mihin ne haluatte palautettavan,mutta jos se tulisi kustantamaan minulle vielä jotain,niin silloin saatte kyllä tulla itse hakemaan ne.Haluan myös vielä varmistaa sen,mikä myös sovittiin kyseisen puhelinmyyjän kanssa käydyssä keskutelussa.Eli tämä tarjouksenne loppuu 3kk päästä,jonka jälkeen hinnat muuttuvat.Myyjä lupasi silloin,että minulle ilmoitetaan kun tämä 3kk on mennyt,jonka jälkeen saan päättää mitä teen asian suhteen.Koska en nimenomaan halua vain nähdä laskusta,että kaikki kanavapaketit ovat muuttuneet normaalihinnaston mukaisiksi ja minun pitäisi ne kiltisti maksaa.

Terveisin Pettynyt asiakas
Hei voivoi1!

Ikävä kuulla, että myyntitilanne ei mennyt ihan kuin Strömsössä. Aina kun sopimuksesta tai laskutuksesta löytyy huomautettavaa, kannattaa olla mahdollisimman pian yhteydessä Asiakaspalveluumme tilanteen korjaamiseksi.

Myös meitä täällä Asiakaspalvelussa harmittaa, ettei 24/7 -kanavaa saatu meidän iptv:seen, mutta näin ne markkinat joskus toimivat. Yksinoikeussopimukset ovat kuitenkin aika yleisiä tällä alalla ja esimerkiksi Soneran asiakkaat saavat yksinoikeudella seurata SM-liigaa UrhoTV Total -kanavilta. Ymmärrän, ettei tämä selitys ketään oikeasti lohduta vaikka tämä kylmä fakta onkin. Onneksi kuitenkin Suomen pelit näkyvät maksutta Avalta ja MTV3 -kanavalta.

Lähetin sinulle tekstiviestinä ylimääräisten KotiTV -laitteiden palautusosoitteen. Kyseessä on asiakaspalautus, joka luonnollisesti on sinulle maksuton.

KotiTV -tilauksen yhteydessä sait Canal+Totalin, UrhoTV Totalin ja Viasat Sportin kolmeksi kuukaudeksi maksutta. Maksuton aika umpeutuu kesäkuun loppupuolella. Kampanja-ajan loppumisesta ei tule erikseen ilmoitusta, vaan asiakkaan pitää muistaa huolehtia itse joko päättää kanavapaketit tai muuten ne jatkuvat toistaiseksi voimassa olevana listahinnoilla. Sinun kohdallasi myyjä on kuitenkin kirjannut, että ottaa sinuun yhteyttä ennen kampanja-ajan päättymistä.

Olen laittanut palautetta eteenpäin myyjästä, joka on antanut sinulle täysin väärää informaatiota. Meidän tahtotila ei missään nimessä ole tuottaa asiakkaille pettymyksiä tai antaa virheellistä informaatiota myynti- ja asiakaspalvelutilanteissa. Olen todella pahoillani omasta puolestani, että olet kokenut palvelumme epätyydyttäväksi.
Terve,
Tämän kai voi edelleen purkaa kesken 3 kk sopimuksen koska vastaava tilanne se täälläkin oli tilatessa, kisat näkyvät HD:na mutta ilman Mertarannan selostuksia.

Tiedotuksesta:
Löysin tämän "tiedotteeksi" tituleeraamanne saunansytykkeen mökiltä, muiden mainoslehtien joukosta. Tämä paperi on täysin verattavissa perinteiseen mainoskirjeeseen ja lähettäjä on MTV Media.

http://img812.imageshack.us/img812/5884/20120520779.jpg

Eikö tiedotus olisi kuulunut Soneralle eikä kolmansille osapuolille?
JFK: Ikävä kuulla, että tiedote on aiheuttanut hämmennystä. Mahdollisissa kanavapakettimuutoksissa, olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme.
Heippa

Soittelin sitten aspaan alla olevasta asiasta ja tarjosivat pelkästään mtv3 max pakettia MIKÄ MEILLÄ ON TILATTUNA JO. Aspan palvelija sanoi jättävänsä soittopyynnön asiasta jollekin ja palaavat asiaan 2 päivän kuluessa....tästä on jo mennyt mun kalenterin mukaan jo yli 2 päivää, taitaa olla 2 viikkoa ?.

Alkaa oleen sen verran kypsynyt olo, että jotain pitäisi tapahtua - olisi kiva täältäkin saada joku muu vastaus kuin "ole yhteydessä meidän asiakaspalveluun" - KOSKA SIITÄ EI OLE *PIIP* APUA.

Onko tosiaan niin, että Sonera ei pysty asiakasta palveleen edes kun on tehnyt itse virheen?.


durmadus kirjoitti:
Itse kuulun myös näihin huijatuihin.

Aspaan tehty puhelintilaus ennen kisoja hyvis ajoin ja varmasti 10x tarkistin,että onko mertaranta selostajana ja näkyykö kaikki suomen pelit HD:na niin vastaus oli "Kaikki suomessa pelatut pelit näkyy ainakin ja mertaranta selostaa"

mitään ilmoitusta ei tullut kotio,että ei näkyisi vaan piti todeta se itse suomen pelin alkaessa.

aspaan en jaksa soitella vaan teen suoraan reklamaation ylemmäksi jos ei saa tätä kautta mitään järjellistä vastausta...kuluttaja-asiamies näin neuvoi.

Hyvityksiä en tule huolimaan, ellei hyvitetä koko 3kk canal paketti ja suljeta palvelu samantien.
Hei durmadus!

Pahoittelut viivästyneestä yhteydenotosta! Katsoin asiakastiedoistasi, että sinuun ollaankin oltu yhteydessä asian tiimoilta. Mukavaa kesää!

Vastaa