KotiTV-toimitus ja laajakaistan kytkeminen?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei !

Tilasin 9.8 Soneralta KotiTV:n ja laajakaista Extran. Asennuspäivän piti olla 12.8, jolloin tulikin digiboksi, mutta modeemi jäi puuttumaan. Kysyin asiasta Soneran paikalliselta myyjältä, ja hän sanoi että asentajan pitää ensin tulla kytkemään netti päälle, jonka jälkeen modeemi lähetetään. Nyt ei ole yli viikkoon kuitenkaan kuulunut mitään, onko mitään tietoa kauan tässä mahdollisesti kestää? Asiakaspalveluun jonotin kaksi tuntia ilman vastausta, joten sieltä ei apua herunut.

1 kommentti

Asiakastietojemme mukaan olitkin ollut yhteydessä asiakaspalveluumme liittymätoimituksen osalta.

Alkuperäinen tilaus oli ilmeisesti jäänyt jumiin. Tilauksesi on nyt tehty uudelleen ja siinä on mukana myös reititin, mikä oli edellisestä tilauksesta jäänyt pois. Pahoittelut liittymätilauksen vuoksi aiheutuneesta ylimääräisestä vaivasta!

Vastaa