Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Slider_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

KotiTV tunnuksia ei lähetetty vaikka palvelu on auennut..

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Minulla aukesi eilen Laajakaista sekä KotiTV palvelu, tänään tuli tekstiviesti että palvelu on auennut, mutta missään vaiheessa en ole vielä saanut käyttäjätunnusta taikka salasanaa KotiTVtä varten.
Omilta sivuilta kun yrittää liittymän hallintaan mennä, tulee herjaus käyttökatkosesta tms. ja kun eilen soitin asiakaspalveluun, sain vastaukseksi jotain epämääräistä selostusta että kyllä niiden tunnusten olisi pitänyt jo tulla..Missä on vika?
13 vastausta
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olisiko sinulla tallessa sinulle toimitettua tilausvahvistusta? Tunnukset pitäisi olla siellä, niin kuin sinulle on varmasti kerrottukkin. Jos lisäät liittymänumerosi tai asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin, voin katsoa asiakastietojasi tarkemmin. Ilmoitathan tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Slider_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sähköpostista löytyy ainoastaan tunnusvahvistus sekä toimitusvahvistus. Puhelimesta löytyy omien sivujen tunnukset sekä ilmoitus, että laajakaista on kytketty.
Mistä kyseiset tiedot mahtavat löytyä?
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tunnukset pitäisi olla lähetetty sinulle myös tekstiviestinä. Kirjautumalla verkkopankkitunnuksilla Omille Sivuille, pääset myös katsomaan tarkempia asiakastietojasi. Mikäli et löydä asiakasnumeroasi tai liittymänumeroasi on ainut vaihtoehto soittaa uudelleen asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa mihin tunnukset on toimitettu ja toimittaa ne tarvittaessa uudelleen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Slider_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asiakasnumero löytyy tiedoista nyt.
Slider_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Anni?
Olisihan se kiva tietää, missä mennään..!

..vaikka olisihan se aika shokeeraavaa, jos Soneralta saisi tietoa ajallaan! : )) Soittopyyntökin jätetty omien sivujen kautta perjantaina, vähän epäilyttää, että kuuluuko sieltäkään mitään vielä tänään vaikka ilmoituksessa niin pontevasti ilmoitettiinkin asian hoituvan viimeistään seuraavana arkipäivänä...

Pankkitunnuksien kautta tehdyllä tunnuksella kun kirjautuu ja yrittää päästä käsiksi liittymän hallintaan, toteaa sivu kylmästi "Ei laajakaistaliittymää", aika jännä kun verkkopankkitunnuksilla omat sivut näyttävät minulla laajakaistaliittymän ja puhelimeen on tullut viestiäkin, että liittymä on auennut, eikös?
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olitkin ollut viikonlopun aikana yhteydessä asiakaspalveluumme. Uutta kerrottavaa ei ikävä kyllä ole eli tilanne on edelleen sama kuin mitä sinulle on kerrottu. Tekemäsi tilaus ei ole mennyt vielä kokonaan läpi, jonka vuoksi tunnuksia ei voi vielä lähettää uudelleen. Omilla Sivuilla tulee "ei laajakaistaliittymää"-tieto tämän saman asian vuoksi. Laitan asiasta kiirehtimispyynnön eteenpäin, mikäli sitä ei ole vielä tehty.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Slider_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt tuli tekstiviesti, että kotitv on toimitettu ja valmis käyttöönotettavaksi, ja uusi toimitusvahvistuskin tuli kotitvstä sähköpostiin, mutta vieläkään ei mistään ole tullut käyttäjätunnusta tai salasanaa kotitvtä varten...

EDIT:

Päivitetääs tilanne, tilasin omilta sivuilta uuden käyttäjätunnuksen sekä salasanan kotitv:tä varten, mutta kun syötin kyseiset tiedot, herjaa kotitv että käyttäjätunnus tai salasana on väärä, mikä tässä nyt oikein mättää?

RE-EDIT:

Lisäpäivitystä, kolme kertaa yhteensä olen nyt tilannut uuden salasanan kotitv:tä varten, ja [u:1i8ifslz]jokaisella kerralla salasana on ollut sama[/u:1i8ifslz], osaattekohan te siellä soneran päässä selventää asiaa?

RE-RE-EDIT:

Olisihan sitä infoakin kiva saada joskus, ettei turhaan maksa tuotteesta, jota ei pysty käyttämään...Eikä sieltä asiakaspalvelusta mitään loppujenlopuksi kuulunutkaan eilen, vaikka kovasti mainostettiin omilla sivuilla, että viimeistään seuraavana arkipäivänä otetaan yhteyttä!
Slider_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tässä nyt on kohta viikko maksettu toimimattomasta laitteesta, asiakaspalvelusta ei pääse läpi, rupeaa suoraansanoen v**uttamaan tämä soneran toiminta pikkuhiljaa...
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei. Pahoittelut tilanteesta. Laitan asian selvitykseen ja palaan asiaan heti kun lisätietoa saan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut