Kotitv:n ja laajakaistan irtisanominen.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moro.
Mulla sopimus päättyy muistaakseni 25.11.2013.
En ajatellut sopimusta jatkaa.

Syinä mm. seuraavat:
Kahden vuoden aikana mitä itellä tuo on ollut ei ole kehitysehdotuksille tapahtunut mitään.
Soneralta puuttuu tärkeitä ominaisuuksia kuten tallenteiden katsominen muilla laitteilla kuin digiboksilla, tallenteiden jatkuva ajastus, ohjelmien tallennus helppokäyttöisellä sovelluksella, lisäksi on tuo typerä tallenteiden säilymisaika 90vrk.

Osa noista on sellaisia minkä kehityksessä menee aikaa, mutta että yli 2 vuotta??

Esim tuo 90vrk tallenteiden säilymisajan poisto olisi helppo homma mikäli vaan sonera sille haluaisi jotain tehdä.

Nettiliittymä toki säilytetään koska muuta kiinteetä liittymää ei ole tarjolla meidän alueelle.

Ja tuokin otetaan sit silleen että firma maksaa sen meille kotiin ja siihen lisäksi otetaan Elisa Viihde.

Mitenkä tuon saisi hoidettua helpoiten silleen että kun meillä loppuu sopimus ja firma ostaa meille soneran laajakaistan ettei tule kovin pitkää tai mielellään ei lainkaan katkosta?

1 kommentti

Niinhän se taitaa mennä että tarpeeksi ku kyselee ja valittaa asioista niin sonera lakkaa vastaamasta.

Vastaa