Kuinka voin sulkea Spotify Premium palvelun?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Huomasin tuossa laskuja maksaessani että minulla on näköjään ollut Sonera Spotify Premium palvelu laajakaistaliittymäni yhteydessä alusta alken, josta olen maksanut 9,94e/kk täysin turhaan noin kahden vuoden ajan. En siis ole käyttänyt Spotify palvelua koskaan. Kävin sähköpostini lävitse jos löytäisin tunnuksia tai aktivointikoodia, mutta mitään moista en ole koskaan vastaanottanut. En löytänyt myöskään Omilta sivuilta keinoa sulkea tätä palvelua.

Onko mahdollista sulkea Spotify Premium palvelua johon minulla ei ole tunnuksia olemassa enkä muutenkaan välitä käyttää?

Jos sulkeminen ei ole mahdollista, olisi mukava saada ainakin tunnukset palveluun, kai sitä musiikkia voisi kuunnella aina välillä :)

Miten siis toimin? Ja onko tässä tilanteessa mahdollista vaatia rahojaan takaisin palvelusta josta on maksanut turhaan ja jota todennäköisimmiten on mainostettu ilmaiseksi (en ikipäivänä olisi ottanut vastaan maksullista palvelua jota en käytä)?

3 kommenttia

Moi Flatus,
Harmin paikka, hemskatin hyvä palvelu jäänyt kokonaan käyttämättä! Jos yhtään tykkäät musiikkia kuunnella niin ehdottomasti laitetaan vaikka Myyntipalvelumme maksuttoman numeron 0800133133 sinulle se aktivointilinkki uudelleen tulemaan! Se määrä mitä Spotifyn kautta saat musaa käyttöösi, ja ihan laillisesti, on ihan järjetön. Itse en enää pärjäisi päivääkään ilman :)

Tuosta hyvityspolitiikasta, ikäväkseni täytyy kertoa ettei tässä vaiheessa oikeastaan sen suhteen voi tehdä mitään. Palvelu on alkanut laskuttaa syyskuussa 2010, joten tuo huomautusaika on mennyt umpeen jo aika kauan sitten. Pahoittelut siitä!

Mutta tosiaan, pirauta meille päin niin saadaan palvelu aktiiviseen käyttöön!
Hei, kiitos vastauksesta!

Mietittyäni tarkemmin, päädyin siihen tulokseen etten moista palvelua tarvitse, eli haluan poistaa liittymästäni Spotify Premium palvelun etten maksa enempää itselleni turhasta palvelusta. Kuinka voin poistaa palvelun liittymästäni?
Hei Flatus!

Irtisanomiset pitää hoitaa aina puhelimitse. Jos et tosiaan halua jatkaa Spotify Premium -palvelua, voit lopettaa sen helposti soittamalla Asiakaspalveluumme 0200 17000 (ma–pe 8–20, la 9–16.30).

Vastaa