Kuka osaa vastata?

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ongelmani on soneran liittymä, asun isossa taajamassa lähellä kaupunkia ja alle kilometrin päässä meiltä on tukiasema, silti soneran liittyymäni etsii vähän väliä kenttää ja tai kenttää ei ole ollenkaan, ja puhelut katkeavat tai pätkivät runsaasti. Perheessämme on puhelinkäytössä muitakin operaattoreita mutta ongelma esiintyy vain soneran liittymissä. Puhelimeni on iPhone 4 ja se toimii muualla hyvin, koska kyseessä on kytky en haluaisi vaihtaa operaattoria, jos kuitenkin ongelmaa ei voi korjata olen valmis operaattorin vaihtoon johtaviin toimenpiteisiin.

5 kommenttia

Soneran nettisivuilla on kuuluvuuskartta, tsekkaa sieltä, tosin henkilökohtaisesti en luota niihin, koska minun 3G nettitikku ei toiminut, vaikka lähellä on tukiasema.
Hei Mappi+: Ikävä kuulla tilanteestasi, ja toivottavasti asiassa pystytään auttamaan. Suosittelen sinua etenemään täältä, jossa voit ensin tarkistaa alueen mahdolliset häiriötiedotteet ja sitten edetä tarvittaessa vikailmoituksen tekoon Omilla Sivuilla.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Luca kirjoitti:
Hei Mappi+: Ikävä kuulla tilanteestasi, ja toivottavasti asiassa pystytään auttamaan. Suosittelen sinua etenemään täältä, jossa voit ensin tarkistaa alueen mahdolliset häiriötiedotteet ja sitten edetä tarvittaessa vikailmoituksen tekoon Omilla Sivuilla.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera


Firman puhelin, kuuluvuutta pitäis olla vaikka kuinka. Minne voin tehdeä ilmoituksen jotta joku voisi todeta missä vika!
Hei Mappi+: Viestissäni oli lihavoituna linkki, josta pääset Soneran Omille Sivuille ja sitä kautta lähettämään vikailmoituksen.

Aloita seuraavassa järjestyksessä:

1. Siirry ensin Omille Sivuille https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

2. Mikäli kyseessä on yritysliittymä / et ole liittymän haltija, niin tulee sinun kirjautua seuvaalla tavalla:

Käyttäjätunnus
Matkapuhelinnumerosi toimii käyttäjätunnuksena, esim. 0401234567.


Salasana
Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).


(Jos taas olet liittymän haltija, niin tunnistaudu verkkopankkitunnuksillasi.)

Linkkini pitäisi ohjata sinut suoraan vikailmoituksen teko kohtaan, mutta mikäli ei niin oikea paikka on "Apua Ongelmiin" osio Omilla Sivuilla.

Toivottavasti näillä ohjeilla saat ilmoituksen tehtyä ja ongelmat ratkottua.

Tekniseen tukeemme voit olla yhteydessä myös soittamalla:

Vikapalvelu
Soita 0206 90101 (mpm/pvm)
ma–pe klo 8–20
la 9–16.30
Kiitos!

Tätä tietoa kaipasin!

Vastaa