Kuka tietää mitä siellä myydään??????

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tervehdys!
Minulle soitettiin Soneralta 9.7 ja tarjottiin jatkosopimusta tiettyyn hintaan mihin sisältyi tietoturva.
Suostuin tilaukseen, koska se oli OK.
Sähkopostiin oli tullut tilausvahvistus, missä ei puhuttu mitään tietoturvasta. Soitto asiakaspalveluun 21.7, josta sain vastauksen ettei tälläisiä tarjouksia ole tehty!!!Sain uudentarjouksen ilman tietoturvaa, jonka hyväksyin, koska uskoin asiakaspalvelua.
22.7 tuli postiin kirje, missä kiiteltiin tulemisesta 4G teho-nettipalvelun käyttäjäksi!!! Tilausvahvistuksen päiväys 10.7. Eli koski 9.7 saamaani tarjousta. Soitin taas asiakaspalveluun, jolloin varmistin, mikä on nykyinen tilaukseni. Kaikki näytti olevan OK mutta mutta 29.7 tuli tilausvahvistus nettipaketista, jota oli tarjottu 9.7.2014 mihin kuuluu SONERA TIETOTURVA!!!!! Kyllä nyt oli asiakasta kusetettu. Tottakai olisin pitänyt alkuperäisen tilauksen sisältyvällä tietoturvalla.
Tilausvahvistus tietoturvasta tuli siis postissa 29.7.2014 ja peruutus aikaa 14 vuorokautta eli aika oli mennyt umpeen????
Palveluun tarvitsemani lisenssitunnus oli lähetetty numeroon 0401911317 - kenenkähän numeroon???

Kuunnelkaa nauhoitetut puhelut - selvittäkää kuka teillä hoiteli tilauksia ja kuka vastaili puheluihini eikä tietänyt mitä minulle oli tarjottu.
Soittakaa minulle ja selvitetään asia ettei jää huono kuva asiakaspalvelun osaamattomuudesta ja Sonerasta.

3 kommenttia

Hei aass-13! Tilauksen suhteen on kyllä möhläilty täällä päässä, pahoittelut omasta puolestani!

Tällä hetkellä tilanne on se, että sinulle on laitettu Tuplanetti Teho -paketti hintaan 34,90€/kk eli hinta on alhaisempi kuin ensimmäisessä sopparissa. Tämän suhteen asia on varmaankin ok?

Paketti sisältää siis kiinteän laajakaistan ja Liikkuva Netti -liittymän Aito 4G Teho -paketilla. Liikkuva Netti -liittymä sisältää aina myös Sonera Tietoturva -lisenssin yhdelle koneelle. Aikaisemminhan sinulla oli käytössä kiinteään laajakaistaan kytketty Sonera Kokonaisturva, joka puolestaan sisältää lisenssin kolmelle koneelle. Kyseessä on kaksi eri tuotetta eli tämä on varmaankin sekoittanut hieman pakkaa.

Tietoturvan lisenssikoodi on lähetetty kyseiseen Liikkuva Netti -liittymän numeroon, vaikka se olisi pitänyt tulla matkapuhelimeesi. Pistin koodin nyt uudestaan sinne. Tulihan se perille?

Näiden seikkojen osalta tilaus on siis kunnossa ja hintakin mielestäni kohdillaan. Laita ihmeessä viestiä, jos tulee mieleen jotain lisäkysymyksiä.
Tervehdys!
Kyllä kyllä hinta on kohdallaan siitä ei homma jää kiinni. Viestisi tuli perille kiitos.

Kyssäri: Koska laajakaista jatkuu keskeytyksettä ja minulla oli tietoturvapalvelu niin täytyykö minun silti aktivoida tietokoneelle uudelleen tämä "uusi" tietoturva.
Voiko sen vaihtaa toiselle koneelle esim. uuden koneen hankinnassa?
Tervehdys aass-13!

Kyllä Sonera Tietoturva -palvelu pitää asentaa/ladata uudelleen tietokoneellesi käyttäen saamaasi uutta lisenssikoodia.

Ohjeita Sonera Tietoturva -palveluun liittyen sekä latauksen voit tehdä osoitteessa:

http://www.sonera.fi/tietoturva?someid=some3417

Mikäli jossakin vaiheessa vaihdat tietokonetta, voit ladata Tietoturva-palvelun uudelle tietokoneellesi. Ensin palvelu tulee kuitenkin poistaa vanhalta tietokoneelta, koska tämän uuden Tietoturvan lisenssikoodi voi olla ladattuna vain yhdelle tietokoneelle.

Vastaa