Kummia

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Ja terve taas.
Sain vihdoin irtisanottua kotitv:n ja nyt kuitenkin koska kovasti haluatte ilmeisesti minut pitää asiakkaana, on teiltä otettu yhteyttä enemmän viikon aikana kun koko edellisen kahden vuoden aikana.

Kiva.

Mutta edelleen pidän outona esimerkiksi tutkiessanne vikoja, tekniikka poistaa Thomsonin modeemin admin kirjautumissalasanat, kertomatta asiakkaalle.
Samoin sisäverkkoon oli jotenkin lisätty yksi tietokone. Poikani langaton kone oli manuaalisesti lisätty myös käyttämään langallista verkkoa? Mielenkiintoista tämä. Se vaan tietysti lopetti verkon toiminnan koneella kokonaan, IP ristiriita näes. Windows ei pysty kyseistä ongelmaa ratkaisemaan.

Ja myös, minulle lähetettiin hienosti "uudet" l. samat vanhat tunnukset ja salasanat kotitelkkariin, miksi kummassa ne lähetettiin samassa viestissä, pienelläkin ajatuksella tietoturvasta niitä ei missään tapauksessa saa lähettää samassa viestissä.

Olisin näitäkin voinut kysellä muualla kuin avoimella foorumilla, mutta teidän "apua ongelmiin" paikkanne ei anna siihen mahdollisuutta.

1 kommentti

Hei PikkuJeesus,

Harmi, että et halunnut jatkaa Sonera Viihteen parissa!

Vikatilanteissa saatetaan Thomsonin palvelureitittimeen päivittää ohjelmistoa. Se on oikeastaan ainoa tilanne, jossa määrittämäsi salasana nollautuu. On toki valitettavaa, ettei siitä ole sinulle etukäteen mainittu. En löytänyt tekemistäsi vikailmoituksista mitään tietoa tuosta, että asetuksia olisi vaihdettu, joten uskon tuon olleen vikatilanne.

Sonera Viihteen tunnukset voidaan lähettää tekstiviestillä, koska niitä ei pysty käyttämään kuin yhdessä digiboksissa kerrallaan ja "nollaus" jolla tunnukset siirretään toiseen boksiin voidaan tehdä ainoastaan täältä päästä. Tunnuksilla ei myöskään pysty tekemään Sonera Viihteen ulkopuolella juurikaan mitään.

Vastaa