Kuuluvuuspalautteen antaminen ei onnistu

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Ennen kun klikkasin Soneran kuuluvuuskarttasivun oikeassa laidassa olevaa Anna kuuluvuuspalautetta -linkkiä, siirryin Omien sivujen kirjautumissivulle ja kirjauduttuani pääsin täyttämään palautelomaketta.

Nyt tuo linkki vie minut vain Omien sivujen etusivulle.

Liittyyköhän tämä mahdollisesti Omien sivujen uudistukseen, jonka seurauksena linkki pitäisi päivittää?

3 kommenttia

Moi Jjzo! Linkki vie tosiaan Omien Sivujen etusivulle, josta pääset täyttämään kuuluvuuspalautteen valitsemalla kohdan Palvelupyyntö > Kuuluvuuspalaute. Kätevämpää toki olisi, jos linkki veisi suoraan kyseiseen paikkaan. Laitan tästä viestiä eteenpäin sivuista vastaaville henkilöille. Kiitos palautteesta!
Nyt tuo linkki on korjattu eli se vie suoraan palautesivulle 🙂
Kiitos ongelman nopeasta ratkaisemisesta.

Vastaa