Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
epk12_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kysymys etujen käytöstä. Toivotaan pikaista vastausta.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Käyttämättä on nyt kaikki kulta-asiakkaan neljä etua. Jos puheaika- tai tekstariedun kohdentaa useammalle kuin yhdelle liittymälle niin kuinka homma toimii? Jaetaanko kokonaiskiintiö alussa tasan kaikkien valittujen numeroiden kesken (etu vaikka 120min/6kk ja onkin kaksi liittymänumeroa -> 60min/liittymä/6kk) vai käyttävätkö kaikki edunsaajiksi valitut numerot tuota yhteistä 120 minuutin kiintiötä omaan vapaaseen tahtiinsa, kunnes se on syöty loppuun? Päteekö sama tekstareille (etu on esim 50 tekstaria ilmaiseksi)?
Jos käytettävissä on lisäksi nk. "lisää puheaikaa"-etu 120 minuuttia, yhdistetäänkö nämä puheaikaedut ja käytettävissä onkin siis 240min puheaikaa halutuille liittymänumeroille?
Entä jos joku edun saajiksi valituista numeroista lakkautetaan kesken etukauden (6kk)? Siirtyvätkö siinä vaiheessa käyttämättömät edut kokonaisuudessaan jäljellä olevien numeroiden käytettäviksi, vaiko viekö se kuuluisia nussi osan?
Toivottavasti kysymys ymmärrettiin oikein. Pitäisi tehdä pian valintoja.
3 vastausta
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tästä asiasta kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinasiakaspalveluumme.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
epk12_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olisi ollut hyvä kerrankin saada vastaus johonkin täälläkin. Alkaa jo kyllästyttää soitella vähän väliä asiakaspalveluun, jossa välttämättä ei tiedetä asioista yhtään mitään ja todeta, että tämäkään pitkä maksullinen puhelu ei tuottanut mitään tulosta. Ks. esim viestejäni asiakaspalvelusta niin ymmärrät. Ehkä. Rahastusta se on pienikin rahastus, mutta kun asiakas maksaa, se kannattaa tehdä.
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
epk12 kirjoitti:
Olisi ollut hyvä kerrankin saada vastaus johonkin täälläkin.


Vastaamme tällä palstalla pääasiassa Sonera Laajakaistaan ja tv-palveluihimme liittyviin kysymyksiin.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut