LAAJAKAISTANI LASKUTUS JÄLLEEN KERRAN

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

No jopas taas jotakin!Yritin jättää laskutukseen soittopyyntöä-eipä taas onnistunut!Kovin on nopeat huoltotyöt,kun vaatii vain kaksi viikkoa!Eli jälleen ihmettelen laajakaistani laskutusta??Minulla on edelleen voimassa 19,90 kk- taas laskutetaan 24,90??
Viimeksi vastaavaan kyselyyn vastannut henkilö lupasi itse tarkkailla,että laskutus tulee oikein!Tuli peräti kerran-hurraa!! Nyt odotin karhulaskun-siinä summa oikein,mutta omilla sivuilla laskusta osa auki?? Ja seuraava lasku näytti taas olevan 24,90???
Ihan oikeesti-onko tää laitettava kuluttaja-asiamiehelle tai kuningaskuluttajaan,jotta asia hoituu??Nyt odotan,että sen lisäksi,että joku tähän vastaa ja lupaa hoitaa asian,minulle myös soitetaan ja selvitetään kaikki kerralla..VAI ONKO SE EDES SONERALLA MAHDOLLISTA??
Ja saisinko vastauksen vihdoin siihen,miksi liittymäni aikanaan suljettiin,vaikka KAIKKI LASKUT OLI HOIDETTU??JA MIKSI SEN JÄLKEEN TÄTÄ LASKUTUSTA EI OLE SAATU KOHDALLEEN??MIKSI?? MIKSI??
Alan itsekin ottaa käyttöön tuon 5€ muistutuslisän-mielestäni kohtuullista,kun joka toinen kuukausi vähintään olen asiaa joutunut hoitamaan..

2 kommenttia

Moi IHME JA KUMMA,
No on ollut kyllä turhan paljon kiemuroita tässä! Katselin, että tuosta joulukuisesta olet asiakaspalvelun kanssa jutellutkin, jotain hyvityksiäkin asian takia oli tehty.
Tuosta laajakaista laskun summasta: hyvityksillä on tuota kampanjaa jälkikäteen yritetty laskulle saada, mutta hyvityksen tallennuksessa on ollut virhettä. Tehdyt hyvitykset ovat koko ajan siirtyneet vain tulevaisuuteen, eivätkä tämän vuoksi vähennä laskun loppusummaa.
Ilmoitin reskontraamme tästä, kohdistellaan vähennykset kohdilleen, niin ei enää tule enempää harmitusta tästä!
Seuraillaan täällä vielä asia kuntoon, ettei enää tule mitään kämmejä asian kanssa.
Toivotan sinulle oikein hyvää alkanutta syksyä!
No niin-eli eipä tullut yhtään vastausta kysymyksiin..Eli ilmeisesti kuukauden kahden päästä viimeistään palaan asiaan..VASTAUS SIIHEN,MIKSI LAAJAKAISTANI SULJETTIIN,VAIKKA LASKUT OLI MAKSETTU ON EDELLEEN SAAMATTA!! Ja onko soittopyyntöni huomioitu?????Jos ei,niin MIKSI EI??
Odotan,että omilla sivuilla laskut ovat nyt sitten kohdallaan!
Hyvää syksyä vaan ja KIITOS EI MISTÄÄN!Jälleen kerran..

Vastaa