Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
lazse_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laajakaista Extra ei toimi (DNSpalvelimeen ei saa yhteyttä?)

"Windows ei pysty vaihtamaan tietoja laitteen tai resurssin (ensisijainen DNS-palvelin) kanssa"

Noin sanoo Windows 7 vianmääritys. Ollut tiistaista 27.9. asti yhteys poikki. Mikään talouden tietokoneista ei saa yhteyttä internetiin. Meillä on huoneistossa yksi datapistorasia, josta menee johto ZyXEL NBG334W -tukiasemalle ja siitä piuha omalle koneelleni. Lisäksi WLAN-yhteydessä on kolme muuta konetta. Kokeilin laittaa suoraan datapistorasialta piuhan koneeseen kiinni niin ei silti toimi, joten vika ei varmaan ole tuossa tukiasemassakaan?
2 vastausta
AK83_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sama vika täällä. Soneran kaapeli ja Kouvola..
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tee laajakaistaliittymästä vikailmoitus. Siihen on kaksi vaihtoehtoa:

1. Soita numeroon 0206 90101. Numeroon ei tarvitse jonottaa, koska siihen vastaa vianrajausautomaatti. Loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee Vikapalvelun hoidettavaksi.

2. Tee vikailmoitus kirjallisesti Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Lähetetty lomake menee Vikapalvelulle ja lomakkeen lähettäjään otetaan yhteyttä jos asia sen vaatii. Tästä syystä lomakkelle kannatta laittaa puhelinnumero josta sinut saa parhaiten tavoitettua.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.