Laajakaista kysymyksiä.

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, Tilasin teiltä n. 1kk sitten ADSL laajakaistan ja minun piti maksaa 100€ ennakkomaksu siitä, jonka maksoin 3.pvä tätä kuuta. (10 päivää sitten), enkä ole sen jälkeen kuullut mitään ADSL-modeemista taikka itse laajakaistasta. Haluaisin tietää, että millonka minä saan laajakaistan käyttöön.

8 kommenttia

Moi pezkuu!

Olisiko sinulla Soneran asiakasnumeroa, tilausnumeroa tai liittymänumeroa (ilman väliviivaa) laittaa profiiliin, jotta pääsen tarkistamaan tilanteen?
Jollei näitä löydy, niin otathan yhteyttä Myyntipalveluumme, jotta homma selviää. Kiitos!
Asiakasnumero 300XXXXXXX
Olisin laittanut asiakasnumeron profiiliin, mutta en tiedä mitenkä se laitetaan
pezkuu: Asiakasnumero lisätään profiiliin reittiä; Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero. Asiakasnumerosi ei näy näin lisättynä muille asiakkaille, vain meille soneralaisille :)
Selvittelin tilausasiaasi ja ennakkomaksu löytyykin jo. Tilaus on lähtenyt etenemään.
Mukavaa joulunodotusta sinulle!
Hyvä homma, kiitoksia! 🙂
Hei, sain viime viikolla tekstiviestin, että laajakaista asennetaan 31.pvä kello 8-20. Milloinka se modeemi toimitetaan?
Moi pezkuu,

selvittelen tuota modeemiasiaa ja vastaan sinulle heti kun mahdollista.
Hei taas pezkuu,

selvitysteni mukaan tänään on sinulle soitettu Itellasta ja sovittu jakeluaika. Pitääkö paikkansa?

Vastaa