Laajakaista kysymyksiä.
Hei, Tilasin teiltä n. 1kk sitten ADSL laajakaistan ja minun piti maksaa 100€ ennakkomaksu siitä, jonka maksoin 3.pvä tätä kuuta. (10 päivää sitten), enkä ole sen jälkeen kuullut mitään ADSL-modeemista taikka itse laajakaistasta. Haluaisin tietää, että millonka minä saan laajakaistan käyttöön.
A
Moi pezkuu!
Olisiko sinulla Soneran asiakasnumeroa, tilausnumeroa tai liittymänumeroa (ilman väliviivaa) laittaa profiiliin, jotta pääsen tarkistamaan tilanteen?
Jollei näitä löydy, niin otathan yhteyttä Myyntipalveluumme, jotta homma selviää. Kiitos!
Olisiko sinulla Soneran asiakasnumeroa, tilausnumeroa tai liittymänumeroa (ilman väliviivaa) laittaa profiiliin, jotta pääsen tarkistamaan tilanteen?
Jollei näitä löydy, niin otathan yhteyttä Myyntipalveluumme, jotta homma selviää. Kiitos!
A
Asiakasnumero 300XXXXXXX
A
Olisin laittanut asiakasnumeron profiiliin, mutta en tiedä mitenkä se laitetaan
A
pezkuu: Asiakasnumero lisätään profiiliin reittiä; Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero. Asiakasnumerosi ei näy näin lisättynä muille asiakkaille, vain meille soneralaisille :)
Selvittelin tilausasiaasi ja ennakkomaksu löytyykin jo. Tilaus on lähtenyt etenemään.
Mukavaa joulunodotusta sinulle!
Selvittelin tilausasiaasi ja ennakkomaksu löytyykin jo. Tilaus on lähtenyt etenemään.
Mukavaa joulunodotusta sinulle!
A
Hyvä homma, kiitoksia!
A
Hei, sain viime viikolla tekstiviestin, että laajakaista asennetaan 31.pvä kello 8-20. Milloinka se modeemi toimitetaan?
A
Moi pezkuu,
selvittelen tuota modeemiasiaa ja vastaan sinulle heti kun mahdollista.
selvittelen tuota modeemiasiaa ja vastaan sinulle heti kun mahdollista.
A
Hei taas pezkuu,
selvitysteni mukaan tänään on sinulle soitettu Itellasta ja sovittu jakeluaika. Pitääkö paikkansa?
selvitysteni mukaan tänään on sinulle soitettu Itellasta ja sovittu jakeluaika. Pitääkö paikkansa?
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.