Laajakaista kytketty?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Eli siis tilasin Sonera viihde paketin tämän kuun alkuun kytkettäväksi. 1.p päivä tulikin ilmoitus että laajakaista on kytketty ja parin tunnin päästä siitä soitto. Puhelimen langan päässä henkilö kertoi laajakaistan olevan kytketty, mutta laite ei kuulemma näy heidän päässään. Ei siinä mitään, ainahan eivät kytkennät onnistu ensimmäisellä kerralla. Kuitenkin iltapäivällä kotiin päästyäni testailin saisinko netin toimimaan kummassakaan puhelinpistokkeessa tuloksetta.

Tämän jälkeen laitoin tekstiviestillä tulleen ohjeen mukaan tilauksesta vikailmoituksen. Näinollen minulle soitettiin eilen, maanantaina ja kysyttiin miten olin kokeillut netin toimintaa. Asiakaspalvelija päätyi siihen tulokseen että asentaja saapuu tämän viikon aikana. Asia oli sillä selvä kunnes sain jälleen tekstiviestin että laajakaista on kytketty, mutta tämä viesti tuli englanniksi. Eilen kotiin päästyäni kuitenkaan netti ei toiminut.

Tarkempi kysymykseni siis on, että pitäisikö nyt odottaa vai yrittää saada yhteys asiakaspalveluun. Yritinkin soittaa asiakaspalveluun, mutta sieltä minulle ei vastattu 5 minuuttiin, ja aikaa ei ollut jonottaa kauempaa.

3 kommenttia

Moikka dogii,

toki soittaakin saa, mutta jos haluat, että selvitämme tätä kautta missä mennään niin lisäisitkö profiilitietoihisi joko asiakasnumeron (jos tämä on jo tiedossasi) tai tilausvahvistuksessa olevan liittymänumeron ilman väliviivaa. Näin pääsemme käsiksi tietoihisi ja tutkimaan tilannetta.
Kiitos vastauksesta, mutta sainkin jo soittamalla lisätietoa. Oli näköjään käynyt niin että koko liittymä oli jätetty kytkemättä, kun kytkentätiedot olivat olleet virheelliset jotka lähetettiin paikalliselle operaattorille. Asia on nyt hoidossa, ja toivotaan että ensikeensikerralla kytkeminen onnistuu ilman ongelmia.
Huomenta!

Ookoo! Hyvä, että kytkentä nyt etenee ja oikeilla tiedoilla! Jos tulee matkan varrella uusia kysymyksiä niin täällä ollaan valmiina auttamassa. Pidetään yhteyttä!

Vastaa