Laajakaistaliittymä ei vastaa sopimusta

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

haluaisin katkaista kiinteän laajakaista yhteyteni, koska se ei vastaa sopimuksen mukaista nopeutta tai edes puolta sovitusta ja vaihtaa 3g tai 4g yhteyteen saman tai toisen operaattorin, koska kyseinen kiinteä laajakaistan lataus kaista ei vastaa sanottua nopeutta (24mbps) vaan lähinnä maksimissaan välillä 750-875 kt/s eli ( 6-7mbps) joten oman puhelimeni 3g yhteyskin on sopimuksen mukaan nopeampi 21mbps ja todellinen nopeuteni testatessani 3g yhteyttäni oli 800-900kt/s eli (6,25-7mbps), joten melkein sama 3g- tai laajakaistan kaistanleveys, mutta ongelma piilee hinnassa koska 3g yhteyteni on 13,90€/kk ja kiinteä laajakaistayhteyteni 29,90€/kk,  vaikuttaa melkein kuin olisi laskettu 8mbps yhteyteen ja olen tarkistanut ottaneeni nopeimman yhteydenKiitos vastauksesta etukäteen ja toivon että saisin laajakaistayhteys asiat kohdilleen. Ystävällisin terveisin tietotenkiikan insinööriopiskelija
Tunnus: ****
Asiakasnumero: ***
Asiakas: *****

3 kommenttia

Hei HAKANI-28

Vilkaisin tietojasi ja olitkin asiasta jo jättänyt meille vikailmoituksen asian korjaamiseksi! Nyt täytyy vain malttaa odotella viankorjaus meidän puolelta niin saadaan selville mistä hidastelusi oikein johtuu.
Haluaisin vastauksen myös toiseen kysymykseen että mitkä ovat sopimuksen purkamisen ehdot?
Hei HAKANI-28

Liittymän nopeudesta täytyy toteutua vähintään 40% ja mikäli sitä ei pystytä toimittamaan / korjaamaan kuntoon niin silloin sinulla on oikeus sopimuksen purkuun.

Vastaa