Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tiinak8_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laajakaistaliittymän toimitusaika

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Tilasin 24.4. ADSL-laajakaistaliittymän, minulla ei siis ole vielä asiakasnumeroa tiedossa. Tilausnumero:5139145 ja liittymänumero: 333-900215.
Toimitusajaksi on ilmoitettu 17.5.2013. Minkä vuoksi liittymän asennukseen menee niin kauan? Liittymää tilatessa luki, että korkeintaan kolme viikkoa toimituksessa menee ja toivoin päiväksi 3.5.

-Tiina-
1 vastaus
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi tiinak8,
Harmi ettei toimitusta saatu lähemmäksi toivomaasi päivää 😞
Toimitusaika voi joskus olla sen reilu kolme viikkoa kuten tässä sinun tapauksessasi, eli menee parilla päivällä tuon kolmen viikon yli.
Toimitusaikaan vaikuttaa mm. millä tekniikalla yhteys on tulossa, onko kyseessä toisen operaattorin alue ja asentajan aikataulut eli onko miten vapaita aikoja kalenterissa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut