Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tatuuu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laajakaistan muutos

Tein muuttoilmoituksen yli kuukausi sitten, 18.8 tuli tekstiviesti että liittymän siirtäminen uuteen osoitteeseen on aloitettu. Tähän päivään mennessä ei ole tapahtunut edistystä, ainakaan viestejä ei ole tullut niinkuin lupasivat kun siirto on valmis. Täytyyköhän tämän kuun lasku maksaa normaalisti jos laajakaista ei ole ollut käytössä?

Lisäksi. Uudessa asunnossa on syyskuun ajan edellisen asukkaan dna-laajakaista vielä käytössä. Pystyykö siirtoa tekemään edes ennen kuin vanha dna-laajakaista loppuu käytöstä?

Tatu
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun liittymän siirron osalta. Asiakaspalvelumme voi tarkistaa siirron tilan.

Voit ottaa yhteyttä soittamalla tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera