Asun Helsingin Kalasatamassa HOASin kiinteistössä. Soneralta tuli pari viikkoa sitten kirje, että laajakaistayhteys nopeutuu ja muutostyöt saattavat aiheuttaa katkoksia laajakaistayhteyteen (http://www.hoas.fi/www/hoaswww.nsf/sp?o ... tent3BFE3E).
Onko mahdollista, että tämän takia osalla kiinteistön asukkaista kaapeli-tv ei ole viime viikon tiistaista lähtien näkynyt lainkaan (singaalia eikä näin ollen kanavia löydy), vai onko kyse jostain muusta ongelmasta josta tulisi ilmoittaa Soneralle?
A
Moi Ankku! Kokeiletko ihan aluksi palauttaa tehdasasetukset digivastaanottimeen ja hae sen jälkeen kanavat uudelleen. Laita viestiä, mikäli tästä ei ole apua.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.