Laajakaistasopimuksen virheellinen laskutus

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Ihmettelen miksi minulta laskutetaan nykyään jotain Sonera Tietoturva Plussaa kun en ole sellaista käsittääkseni missään vaiheessa tilannut. En tarvitse tietoturvapalvelua mihinkään nyt enkä jatkossa. Miten saan irtisanottua Sonera Tietoturva Plus -palvelun kun en edes tiedä tilanneeni kyseistä palvelua?


Minulla on tehty seuraavanlainen sopimus Soneran kanssa:

Tilauksen päivämäärä: 21.05.2012
Tilausnumero: 4451603

Tuote: Sonera Laajakaista Valokuitu 10M/2M-liittymä.
Liittymänumero: 346-194658

24kk:n määräaikainen sopimus, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

Liittymäsi kuukausimaksu on 19,00 euroa 24 kuukauden ajan. Liittymismaksu on 0,00 euroa. Liittymän normaalin hinnaston mukainen kuukausimaksu on 32,16 euroa ja liittymismaksu 0,00 euroa. Hinnastot ovat nähtävillä osoitteessa http://www.sonera.fi/laajakaista.

Lisätiedot:
Sonera Laajakaista Valokuitu 10M 19,00 EUR /kk 24 kk:n ajan. Uuden 24kk:n määräaikaisen laajakaistasopimuksen tekijälle Sonera Tietoturva Plus maksutta 24 kuukauden ajan. 10M Valokuitu 19?/kk 24kk ajan


Avoinna oleva laajakaistalaskuni on seuraavanlainen:

Laksun numero: 70852910

Sonera Laajakaista Valokuitu 10M/2M 19,16
Sonera Tietoturva Plus 7,99

MAKSUT YHTEENSÄ 27,15


Edellisessä laajakaistalasku oli seuraavanlainen:

Sonera Laajakaista Valokuitu 10M/2M 19,16
Sonera Tietoturva Plus 01. 08. - 13. 08. 0,00
Sonera Tietoturva Plus 14. 08. - 31. 08. 4,64

MAKSUT YHTEENSÄ 23,80

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa