Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ps3_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laitteiden palautus? Mihin?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Milloinkahan saan se asiakaspalautus osoitteen johon palautan tuon modeemin + digiboksin ja itellan sopimusnumeron?

Kertaalleen sen osoitteen meiliin sain mutta röpelsin sen pois koneelta kun vaihdoin koneen käyttiksen...

Olen pyytänyt osoitteen jo uudestaan tämän räpellyksen jälkeen ja luvattiin toimittaa.
Jäi vaan epäselväksi oliko toimitus tapa soneralta s-postiin vai puhelimeen. No kumpaankaan en ole osoitetta saanut ja sopimusnumeroa saanut.

Josko tätä kautta sais nuo tiedot. Sais nuo härvelit nurkista pois kun vaan tilaa vievät.
PS. ja mieluummin vaikka s.postiin jos mahdollista.

Kiitos.
5 vastausta
Suski_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voit palauttaa vanhat Koti TV -laitteet osoitteella:

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala

Laitteiden palautuksesta on aina sovittava ensin asiakaspalvelun kanssa, vasta sen jälkeen laitteet voi palauttaa. Laitteiden palautus ei siis ole liittymätilauksen peruminen tai irtisanominen. Osaltasi asia näyttää olevan kunnossa, joten voit postittaa paketin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
ps3_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
KIITOS SUSKI!!!! Paletti lähtee huomenna.
Sgdew_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sovittiin muuton takia purusta asiakaspalvelun kanssa ja myös luvattiin toimittaa palautustosoite mutta ei jostain syystä toimitettu.
Haluaisiin siis vain varmistaa, että onko asia osaltani jo kunnossa ja voin täten lähettää laitteet tuohon osoitteeseen.

-kiitos
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sgdew kirjoitti:
Sovittiin muuton takia purusta asiakaspalvelun kanssa ja myös luvattiin toimittaa palautustosoite mutta ei jostain syystä toimitettu. Haluaisiin siis vain varmistaa, että onko asia osaltani jo kunnossa ja voin täten lähettää laitteet tuohon osoitteeseen.


Laajakaistaliittymäsi sopimus on loppunut 31.3.2011, joten Koti TV:n Motorola VIP1903 digiboksin palauttaminen on tarpeen. Zyxel ADSL-modeemi on sinun omaisuutta - ei Soneran - joten sitä ei tarvitse palauttaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
spuSp1_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Itsekään en saanut mitään infoa hommasta, mutta palautanko siis kaikki roinat näillä tiedoilla:

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala

?
Tämän osion uusimmat keskustelut