Laitteiden toimitusaika ja mahdollinen seuranta?

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Tänään nähtävästi aktivointiin internetti, mutta missäs vaiheessa on laitteet tulossa?
En oikein tiedä mistä löydän asiakasnumeron, joten mikä olisi hyvä tunnistustapa sitten, että voisitte katsoa minun tilaustani?

Terveisin, Mika-Matti Honkonen

7 kommenttia

Hei Makushi! Voit laittaa Profiilisi tietoihin laajakaistan liittymänumeron tai käyttäjätunnnuksen (ilman väliviivaa) niin katsotaan missä modeemi menee.
Lisäsin käyttäjäni asiakasnumero kohtaan.
Hei vielä Makushi,
Nyt jostain syystä ei asiakasnumeron kohdalla näy mitään. Kokeiletko vielä uudelleen lisätä tiedon profiilin kautta asiakasnumero kohtaan.
Eipä se näytä antavan laittaa sitä sinne. 0 näyttää. Ettekö näe minun tietojani ja sen sellaisia vain nimelläni? Asiakasnumeroa ei vielä ole, kun tämä on ensimmäinen liittymä Soneralta ja Käyttäjätunnuskaan ei halua päivittyä tohon asiakasnumero kohtaan.
Nyt on asiakasnumero päivitetty profiiliin. Kesti vähän aikaa, että tiedot ilmesty Soneran Omille Sivuille
Moi !

Minulle kytkettiin laajakaista toista viikkoa sitten, mutta en ole saanut laitteita !

Olen soittanut useaan otteeseen ja minulle on luvattu ilmoittaa viimeksi (08.10), mutta mitään ei ole kuulunut... Maksaa pitää siitä että yhteys on kutketty, mutta ei voi käyttää...


T. Heikki
Moi 1heikkinen,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää.

Makushi Hyvä että omat sivut toimii nyt niinkuin pitää!

Vastaa