Lasku modeemista paljon suurempi kuin sovittiin puhelimessa

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tervehdys.
Sain nyt laskun uudesta liittymästäni, jossa oli laskutettu yhdeltä päivältä laajakaistaa ja loput summasta modeemia, joka puhelimessa tehdyllä sopimuksella sovittiin toimitettavaksi uuteen asuntoon.
Puhelimessa modeemin hinnaksi kerrottiin 37 euroa, mutta juuri saapuneessa laskussa hinta onkin kasvattanut muhkeasti kokoaan: 89,73€! Voisiko joku ystävällisesti selvittää tämän?
Asiakaspalveluun kun ei tunnu saavan mitenkään yhteyttä, niin kokeillaan nyt tätä foorumia kun täällä sentään jonkinlaista asiakaspalvelua näyttää saavan.
Olen aiemminkin ollut soneran asiakkaana laajakaistan ja matkapuhelinliittymän kautta, eikä näihin asiakaspalveluvaikeuksiin ole nopealla silmäyksellä tullut minkäänlaista parannusta, harmin paikka.

7 kommenttia

Hei gargoyle101


tarkistin saamasi tarjouksen ja olet aivan oikeassa. Modeemin hinta piti olla 37 euroa. Hyvitän tämän erotuksen 52,73 euroa laskultasi. Maksaessasi laskua, käytä samaa laskun viitenumeroa, mutta muuta loppusummaksi 37,32 euroa. Pahoittelen että näin on käynyt ja tästä sinulle aiheutunutta vaivaa. Toivottavasti olet ollut tyytyväinen laajakaistaliittymääsi.
Kiitos pikaisesta vastauksesta, maksoin laskun heti keskiviikkona osoittamallasi tavalla.
Aiemmin laskun tila oli: Avoinna 90,05 €
Tällä hetkellä laskun tila on tämä: Avoinna 37,32 €
Verkkopankistani näen että lasku on jo teille suoritettu, joten mitään ei pitäisi enää olla avoimena.
Pystyttekö tarkistamaan tämän ja sen jälkeen muuttamaan laskun tilan maksetuksi, ettei se turhaan jää tuonne kummittelemaan?
Hei gargoyle101

muutama päivä aina menee ennenkuin suoritus meillä näkyy, riippuen pankista. Hyvitys on laskua jo kuitannut sen 52,73 euroa. Minkä pankin kautta maksoit laskun?
Sampo pankin kautta maksoin.
Mutta jos maksu ei vielä teillä näy, niin eipä siinä mitään, katselen asiaa ensi viikolla uudelleen ja ilmoittelen tähän jos asia ei ole korjaantunut.
Hei gargoyle101 ,

suorituksesi on tullut ja lasku kuitattu maksetuksi kokonaan. Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle 🙂
Olinkin juuri tulossa mainitsemaan asiasta, kiitoksia.
Teidän kannattaisi mainostaa tämän foorumin asiakaspalvelua vähän isommalla,
koska ainakaan tällä hetkellä "Apua ongelmiin"-kohdassa ei ole mitään linkkiä tänne ja
kuitenkin palvelu täällä on paljon toimivampaa kuin noissa muissa vaihtoehdoissa.
Kiitos gargoyle101 ja hienoa että homma selvisi. Laitoin hyvän palautteesi eteenpäin 🙂

Vastaa