Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
arpsa8_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lasku sähköpostiin

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on Soneran kaapelikortti ja siinä Russia paketti. Lasku on tullut paperilaskuna postitse. En kuitenkaan enää haluaiasi paperilaskua, vaan ottaisin mieluummin laskuni sähköpostitse t. laskuarkistoon tms. Onko tämä mahdollista ja miten tulisi toimia? Varsinkin nyt kun paperilasku muuttuu maksulliseksi.
1 vastaus
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei arpsa8,
Sähköpostilaskun voit ottaa käyttöön näppärästi siihen tarkoitetulla lomakkeella netissä tai soittamalla Asiakaspalveluumme p. 020017000
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut