Lasku tuli, mutta nettiä ei ole missään.

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Nyt on kuulkaas semmonen tilanne, että olen muuttanut kuun 9. päivä pois vanhasta osoitteestani, uuteen osoitteeseen, ja tein muuttoilmoituksen. Sanoivat, että 1. tai 2. viikkoa menee yhteyden siirtämiseen. OK. Pystyn sen vielä sulattamaan.

Tekstiviesti tulee 3. viikon päästä, että yhteys asennetaan VASTA 9. PÄIVÄ SEURAAVAA KUUTA! Ja kehtaavat vielä laskuttaa tältä kuukaudelta täydellä hinnalla!

Nyt kuulkaas alentakaa laskun hintaa tai menee liittymä vaihtoon. Tämmöinen pelleily ei vetele.

3 kommenttia

Asiakastietojemme mukaan olet tehnyt muuttoilmoituksen muuttopäivää edeltävänä päivänä ja siirtotilaus on laitettu silloin myös eteenpäin. Samana päivänä olet saanut tekstiviestillä ilmoituksen päivästä, jolloin laajakaistayhteys asennetaan käyttöösi.

Pahoittelut, jos olet puhelimitse saanut erilaista informaatiota liittymän siirron kestosta. Normaalisti siirtoaika alueella, johon olet muuttanut on noin 3 viikkoa. Asiakastietojemme mukaan olet saanut tiedon siirtopäivästä etkä tämän jälkeen ole ollut puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme kiirehtiäksesi siirtoa.

Soneralla on käytössä jälkikäteinen laskutustapa ja laskutusta kertyy myös siirtoajalta. Kun liittymä on saatu kytkettyä uuteen osoitteeseesi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme keskustella mahdollisista hyvityksistä.
Jahhas. Kello jo 17:00, eikä yhteyttä vieläkään luvattuna päivänä. Alkaa näyttää pahalta. Olen jättänyt soittopyyntöjä jo useamman viikon teille. Eikö kukaan siellä osaa nostaa puhelinta ja soittaa?
Asiakastietojemme mukaan liittymä on kytketty sinulle käyttöön 9.5.2011. Oletko kokeillut onko yhteys lähtenyt toimimaan?

Vastaa