Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
howardstern_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tein sonera kotitv sopimuksen 39,90€/kk ja kyseinen palvelu on ollut käytössäni reilut pari viikkoa, mutta tänään sain laskun joka on 49,40€/kk. Tämä jälkimmäinen lasku on edellisestä liittymästä jonka suuruista hintaa olen tähän asti maksanut. Kun minulle tätä uutta sopimusta tarjottiin niin sanottiin että hintakin pienenee. Pitääkö minun maksaa tämä lasku vai onko odotettavissa että muutaman päivän päästä tulee 39,90 lasku perään kun ei viitsisi maksaa sentään netistä ja tv palvelusta 89,30€/kk.
3 vastausta
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
howardstern: Tarkistin laskutiedoistasi tilanteen ja nyt sinulle lähtenyt lasku koskee tammikuun kuukausilaskutusta. Noudatamme jälkikäteislaskutusta päiväkohtaisena. Uuden sopimuksen mukainen hinnoittelu on astunut voimaan Koti TV:n toimittamisen jälkeen ja päivä on 2.2.2011.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
fiiba87_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
maksoimme laajakaistalaskun 24.3 tai 25.3 ja tarkistimme tämän verkkopankista mutta näyttää omilla nettisivuilla että lasku olisi vielläkin maksamatta, siitä tuli muikkarikin jo.
Tanja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 599 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
fiiba87: Soneralla laajakaistalaskujen viitenumerot alkavat sinun kohdallasi numeroilla 311 ja matkapuhelinlaskut 111. Maksaessa tulee käyttää aina oikeaa viitenumeroa. Voit tarkistaa asian soittamalla asiakaspalveluumme. Maksettujen laskujen tiedot päivittyvät muutaman päivän viiveellä Sonera Omat Sivut laskuarkistoon.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut