Lasku?

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Lyhyesti: Missä Koti-TV - palvelun laskut? Palvelu avattu jo aikoja sitten eikä ensimmäistäkään laskua ole vielä tullut. Liittymänhallintakin tuntuu "herjaavan" jostain ongelmista... Viimeisin laajakaistalasku maksettu marraskuun puolenvälin tienoilla.

8 kommenttia

Hei joneh!
Normaali laskutuskausi laajakaistaliittymillä on kuukausi, kun laskun loppusumma on yli 10 euroa. Tarkastin liittymäsi tiedot, lasku on lähdössä huomenna (29.12.2011) postiin ja sen eräpäivä on 16.1.2011. Kyseessä on yksittäistapaus ja pahoittelen, ettet ole saanut viime kuussa laskua normaalin laskutusaikataulun mukaisesti. Jatkossa kannattaa olla aina Asiakaspalveluun yhteydessä asian selvittämiseksi esimerkiksi jättämällä palvelupyyntö.
Ei muuten ollut yksittäinen tapaus, kun tein koti-tv sopimukseni, laskua ei kuulunut kolmeen kuukauteen. Soitin asiakaspalveluun ja niillä kesti viikko saada lasku aikaiseksi, mikä sekin oli väärällä hinnalla.

Olihan se kiva olla maksamatta jokunen tovi laskuja mutta kun se kolmen kuukauden lasku sitten tuli niin ei ollutkaan enää niin hauskaa.

On se vähän hassua että asiakas joutuu soittelemaan laskujen perään...

P.S. Kannattaa aina myös tarkastaa erittely ettei maksa väärää hintaa
Vesse: Ikävä kuulla, että laskutuksen kanssa on ollut ongelmia, pahoittelut siitä. Olithan virheellisestä laskusta yhteydessä Asiakaspalveluumme ja asia on nyt korjattu? Toivottavasti voimme jatkossa palvella sinua paremmin.
Kyllä olin yhteydessä kolmeen otteeseen ja viimein saivat laskun oikein. Seuraavakin lasku oli oikein, ei siinä enää mitään.

Vielä kun saisivat tämän Koti-TVeen toimimaan edes kutakuinkin luotettavasti ettei tarvitsisi jokapäivä buuttailla joko modeemia tai boksia. 4 kk aikana taitaa olla ennätys 3 päivää putkeen milloin ei ole tarvinnut piuhoja vetää boksista tai modeemista irti. Viimeiseen 7 päivään ei ole toimineet vehkeet yhtään. Pitänee tehdä vikailmoitus kun alkaa vähitellen mennä hermot tähän viritykseen.

Tosin otin tämän kotiteeveen vain siksi että sain netin 10€ halvemmalla/kk. Netti toimii erinomaisesti mutta Koti-TV on ollut yksi vitsi koko viritys
Hei Vesse!
Jotta ongelmat Koti TV:n toiminnassa voidaan selvittää ja palvelu käyttö olisi miellyttävää, teethän vikailmoituksen Tekniseen Asiakaspalveluumme. Helpoiten jätät vikailmoituksen palvelupyyntönä.
Suosittelen myös tekemään resetoinnin digiboksille ennen vikailmoituksen tekemistä. Ohjeet resetointiin löydät täältä.
Hei Hilda

Otin yhteyttä vikapalveluun ja sanoivat lähettävänsä uuden tukiaseman minkä pitäisi parantaa Koti-TVeen toimintaa. Viikon päästä selviää millainen ihmelaite Soneralta on tulossa
Missähän viipyy joulukuun lasku? E ole vielä tullut.

Lisäksi kysymys, mikähän tilaus on käynnissä, kun katsoin omia sivuja niin väittää että tilaus käynnissä? Tiettävästi en ole tilannut mitään?

Muuten koti-tv toimii loistavasti.
Hei salla h,
uusi laskusi on lähdössä piakoin sinulle. Jos haluat lisätietoa laskustasi, suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitään avointa tilausta en löytänyt asiakastiedoistasi tällä hetkellä. Laitan palautetta tuosta "Tilaus Käynnissä" -ilmoituksesta, jonka saat Omilta Sivuilta.

Vastaa