Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kastehelmi1949_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laskua ei ole tullut?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Ihmettelen suuresti missä viipyy laajakaistalasku, kun liittymä on avattu jo maaliskuussa? Sopimuksessa seisoo selvästi, että ensimmäinen lasku tulee paperiversiona. Vaan ei ole posti kulkenut tänne asti?
1 vastaus
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Meillä on jälkikäteislaskutus, eli laskut tuleva n. 1-2kk jälkikäteen. Samoin laskutusraja on 10e, eli jos kk maksu jää alle sen, tulee lasku kerran kahdessa kuukaudessa. Eli tässä mielessä ei hätää.
Voisin toki tarkastaa tilanteen kohdallasi, jos lisäät profiiliisi esim. asiakasnumeron tai tilausnumeron.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut