Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Valii1_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laskuasia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei! Olen huonokuuloinen, en kuule puhelimessa mitään, en voi soittaa teidän asiakaspalveluun kysymään laskuista. Haluaisin tietää minne voi lähettää esimerkiksi sähköposti tai muulla tavalla lähettää viestin soneralle kyselemään laskusta???

Kiitos.
14 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Valii1: Voit lähettää laskuasiasta Palvelypyynnön Omilta Sivuilta. Vastauksen voi pyytää sähköpostiin tai tekstiviestillä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Valii1_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
tiedän sen, siis unohdin mainita myös että tämä on kannettava tietokoneen laskuasia, ei ole tunnusta tai mitään.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Soneralla ei ole käytössä suoraa sähköpostiosoitetta, johon voisit laittaa viestiä. Mikäli sinulla ei ole Soneran kiinteää laajakaistaliittymää tai matkapuhelinliittymää käytössäsi, on ainut vaihtoehto ottaa puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluumme.

Huomasin kuitenkin, että olit kirjannut asiakasnumerosi käyttäjätunnuksesi alle, joten voin auttaa sinua myös tätä kautta, jos haluat. Kertoisitko siis minkälaisesta tietokoneen laskuasiasta oli kysymys?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Valii1_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo haluaisin että autat tässä ellei suoraan pysty lähettää viestiä Soneralle. Tuotteeni on Tehokannettava Amilo. Pystyttekö katsoa minun asiakasnumeron kautta laskuja jotka on maksamatta? Olen saanut viime aikoina paljon muistutuksia enkä enää tiedä mitkä laskut minun pitäisi maksaa. Olen nyt jo järjestellyt laskuja ja yritän maksaa laskut, ja minulle on tullut laskuja Sergel:istä, paperissa lukee että voin kirjautua Sergelin sivustolle hoitaa laskuasiat jotka on tullut sergelistä, mutta en pääse. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä soneralle monta kuukautta viestitse tuloksetta ja sen aikana laskut vaan kerääntyi minulle ja samalla menin sekaisin laskuista. Nyt haluaisin, jos pystyy, että enempää laskua ei tulisi vähän aikaan, koska jos laskut vaan tulee enkä ehdi maksaa niin tulee vaan lisää laskuja enkä pysty enää maksaa kaikkia laskuja. Pystyykö sopimusta pitää "tauolle" että saisin maksettua kaikki laskut? Jos ei pysty niin voinko maksaa laskuja jotka on maksamatta, koko summa, osamaksulla??
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Katsoin asiakastietojasi ja laitteen laskuja. Soneran puolella näkyy avoimena laskut eräpäivillä 29.11.2010, 30.12.2010, 31.01.2011 ja 28.2.2011. Vanhemmat laskut ovat siirtyneet Sergelin puolelle.

Laitteen laskutusta ei ole mahdollista jäädyttää. Laite voidaan kuitenkin eräännyttää, joka tarkoittaa, että loput kk-erät tulevat sinulle kerralla. Tämän jälkeen voit tehdä maksusopimuksen ja maksaa laitteen erissä. Maksusopimus on mahdollista tehdä vain puhelimitse, johon toivottavasti saat jonkun auttamaan asian hoitamiseksi.

Sergeliin menneistä laskuista voit tehdä maksusopimuksen heidän kanssaan. Voit kirjautua Sergelin Online-palveluun tai lähettää heille sähköpostia osoitteeseen inkasso-perinta@sergel.com.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Valii1_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Okei, onnistuin kirjautumaan Sergelille. Mutta voiko minulle tehdä käyttäjätunnusta Soneran Omille Sivuille jotta voisin katsoa mitä laskuja on maksamatta? Vai onko pakko olla soneran laajakaistaliittymää/matkapuhelinliittymää jotta saisin tunnuksen?
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Valii1 kirjoitti:
Mutta voiko minulle tehdä käyttäjätunnusta Soneran Omille Sivuille jotta voisin katsoa mitä laskuja on maksamatta? Vai onko pakko olla soneran laajakaistaliittymää/matkapuhelinliittymää jotta saisin tunnuksen?


Omat sivut on vain Soneran laajakaista- tai matkapuhelinasiakkaille. Kirjautuminen tapahtuu joko laajakaistaliittymän käyttäjätunnuksella tai Soneran matkapuhelinnumerolla. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Valii1_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos tilaan matkapuhelinliittymän, näkyykö sitten kannettava tietokoneen laskut Soneran Omat Sivulla?
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ikävä kyllä tietokoneen laskut eivät näy Omilta sivuilta, vaikka tilaisit uuden matkapuhelinliittymän.

Uusimmalla laitteen laskulla (päivätty 11.3.2011) näet sopimuskauden keston ja jäljellä olevan summan. Tällä hetkellä aikaisemmista laskuista vain vuoden 2011 puolella erääntyneet laskut ovat Soneran kanssa sovittavissa. Muista laskuista tulee sopia Sergelin kanssa. Mikäli tarvitset tarkempia maksutietoja, on niistä otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut