Laskuasia


Hei! Olen huonokuuloinen, en kuule puhelimessa mitään, en voi soittaa teidän asiakaspalveluun kysymään laskuista. Haluaisin tietää minne voi lähettää esimerkiksi sähköposti tai muulla tavalla lähettää viestin soneralle kyselemään laskusta???

Kiitos.

14 kommenttia

Valii1: Voit lähettää laskuasiasta Palvelypyynnön Omilta Sivuilta. Vastauksen voi pyytää sähköpostiin tai tekstiviestillä.
tiedän sen, siis unohdin mainita myös että tämä on kannettava tietokoneen laskuasia, ei ole tunnusta tai mitään.
Soneralla ei ole käytössä suoraa sähköpostiosoitetta, johon voisit laittaa viestiä. Mikäli sinulla ei ole Soneran kiinteää laajakaistaliittymää tai matkapuhelinliittymää käytössäsi, on ainut vaihtoehto ottaa puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluumme.

Huomasin kuitenkin, että olit kirjannut asiakasnumerosi käyttäjätunnuksesi alle, joten voin auttaa sinua myös tätä kautta, jos haluat. Kertoisitko siis minkälaisesta tietokoneen laskuasiasta oli kysymys?
Joo haluaisin että autat tässä ellei suoraan pysty lähettää viestiä Soneralle. Tuotteeni on Tehokannettava Amilo. Pystyttekö katsoa minun asiakasnumeron kautta laskuja jotka on maksamatta? Olen saanut viime aikoina paljon muistutuksia enkä enää tiedä mitkä laskut minun pitäisi maksaa. Olen nyt jo järjestellyt laskuja ja yritän maksaa laskut, ja minulle on tullut laskuja Sergel:istä, paperissa lukee että voin kirjautua Sergelin sivustolle hoitaa laskuasiat jotka on tullut sergelistä, mutta en pääse. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä soneralle monta kuukautta viestitse tuloksetta ja sen aikana laskut vaan kerääntyi minulle ja samalla menin sekaisin laskuista. Nyt haluaisin, jos pystyy, että enempää laskua ei tulisi vähän aikaan, koska jos laskut vaan tulee enkä ehdi maksaa niin tulee vaan lisää laskuja enkä pysty enää maksaa kaikkia laskuja. Pystyykö sopimusta pitää "tauolle" että saisin maksettua kaikki laskut? Jos ei pysty niin voinko maksaa laskuja jotka on maksamatta, koko summa, osamaksulla??
Katsoin asiakastietojasi ja laitteen laskuja. Soneran puolella näkyy avoimena laskut eräpäivillä 29.11.2010, 30.12.2010, 31.01.2011 ja 28.2.2011. Vanhemmat laskut ovat siirtyneet Sergelin puolelle.

Laitteen laskutusta ei ole mahdollista jäädyttää. Laite voidaan kuitenkin eräännyttää, joka tarkoittaa, että loput kk-erät tulevat sinulle kerralla. Tämän jälkeen voit tehdä maksusopimuksen ja maksaa laitteen erissä. Maksusopimus on mahdollista tehdä vain puhelimitse, johon toivottavasti saat jonkun auttamaan asian hoitamiseksi.

Sergeliin menneistä laskuista voit tehdä maksusopimuksen heidän kanssaan. Voit kirjautua Sergelin Online-palveluun tai lähettää heille sähköpostia osoitteeseen inkasso-perinta@sergel.com.
Okei, onnistuin kirjautumaan Sergelille. Mutta voiko minulle tehdä käyttäjätunnusta Soneran Omille Sivuille jotta voisin katsoa mitä laskuja on maksamatta? Vai onko pakko olla soneran laajakaistaliittymää/matkapuhelinliittymää jotta saisin tunnuksen?
Valii1 kirjoitti:
Mutta voiko minulle tehdä käyttäjätunnusta Soneran Omille Sivuille jotta voisin katsoa mitä laskuja on maksamatta? Vai onko pakko olla soneran laajakaistaliittymää/matkapuhelinliittymää jotta saisin tunnuksen?


Omat sivut on vain Soneran laajakaista- tai matkapuhelinasiakkaille. Kirjautuminen tapahtuu joko laajakaistaliittymän käyttäjätunnuksella tai Soneran matkapuhelinnumerolla. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Jos tilaan matkapuhelinliittymän, näkyykö sitten kannettava tietokoneen laskut Soneran Omat Sivulla?
Ikävä kyllä tietokoneen laskut eivät näy Omilta sivuilta, vaikka tilaisit uuden matkapuhelinliittymän.

Uusimmalla laitteen laskulla (päivätty 11.3.2011) näet sopimuskauden keston ja jäljellä olevan summan. Tällä hetkellä aikaisemmista laskuista vain vuoden 2011 puolella erääntyneet laskut ovat Soneran kanssa sovittavissa. Muista laskuista tulee sopia Sergelin kanssa. Mikäli tarvitset tarkempia maksutietoja, on niistä otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.
Olen saanut Soneralta kirjeen että minulla on erääntyneitä laskuja ja laitteen jäljellä olevat kuukausimaksut eräännytätte. Olen maksanut maaliskuun, mitä muita laskuja on maksamatta?
Asiakastietojemme mukaan Soneran puolella on avoimena vielä 28.3.2011 erääntynyt lasku, jossa on helmikuun kuukausimaksut laitteesta. Aikaisemmin erääntyneet laskut ovat siirtyneet Sergeliin.
Anni kirjoitti:
Asiakastietojemme mukaan Soneran puolella on avoimena vielä 28.3.2011 erääntynyt lasku, jossa on helmikuun kuukausimaksut laitteesta. Aikaisemmin erääntyneet laskut ovat siirtyneet Sergeliin.


eli siis soneralta on 1 lasku maksamatta, ja sitä edelliset on mennyt sergelille? olen tehnyt sergelin kanssa maksusopimusta soneralta maksamattomia laskujen kanssa. ja voiko sitä yhtä laskun eräpäivä olla viimeistään 13.05.2011?
Laitan asiakastietoihisi ylös, että kyseinen lasku maksetaan 13.5.2011. Huolehdithan muiden laskujen maksusopimukset Sergelin kanssa.
Anni kirjoitti:
Laitan asiakastietoihisi ylös, että kyseinen lasku maksetaan 13.5.2011. Huolehdithan muiden laskujen maksusopimukset Sergelin kanssa.


Joo, olen huolehtinut jo maksusopimukset Sergelin kanssa.

Vastaa