Laskujenhallinta ja tunnus

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen syvästi pettynyt, kunctänään soitin asiakaspalveluun ja sovimme puhelimessa, että laitaa minulle liittymäsomistajantunnukset, että voin hallinnoida laskuja verkossa. Sonera Viihde on aikoinaan otettu vanhempani nimellä, mutta minulla on täydet oikeudet hallita kaikkea. Tänään piti maksaa verkossa laskuni ja siksi sovimme noiden tunnuksien lähettämisestä tekstiviestillä.
Kyseessä on siis tunnukset joilla pääsee tarkistelemaan myös laskuja. Tekstiviestinä tuli kuitenkin vaan, että salasanasi on vaihdettu uuteen. Ja tämä salasananvaihto oli siihen tunnukseen joilla ei laskujenhallinnointi onnistu.

Olen pettynyt, enkä jaksa uudestaan jonottaa asiakaspalveluun heidän mokansa vuoksi.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Sonera tunnuksen avulla voit tarkistaa laskujesi tietoja. Sonera tunnuksen salasanan voi vaihtaa verkkopankkitunnuksen avulla.

Tästä apua? http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tunnuksen_luominen_ja_unohtuneen_salasanan_uusiminen
Moi mikkoq! Saamillasi laajakaistatunnuksilla ei tosiaan pääse laskuarkistoon, pahoittelut mikäli sinulle on annettu väärää tietoa.

Sonera Tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja itse verkkopankkitunnuksillaan. Tässä tapauksessa ainoa vaihtoehto on siis se, että vanhempasi luo tunnukset ja antaa ne sinun käyttöösi. Ohjeet löytyvätkin tuosta olkitun antamasta linkistä. Toivottavasti saatte tunnukset luotua.

Vastaa