Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HLa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laskulta kadonnut kuukausimaksualennus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tein joulukuussa sopimuksen Fiksu Plus Netti -liittymästä. Samaan aikaan oli voimassa kampanja, jossa kuukausimaksuun sai 50% alennusta, ja tämän piti olla voimassa liittymässäni 12/2013 asti. Otin liittymään 4G-nopeuden normaalin 3G:n lisänä, vaikka asun alueella, jota 4G ei täysin kata, koska myyjän mukaan voisin myöhemmin tulla "alentamaan" liittymäni 3G:hen, jos 4G ei kuulu, ja edelleen kuitenkin säilyttää kuukausimaksualennuksen.

4G ei sitten kotona kuulunutkaan, joten kävin liikkeessä alentamassa nopeuden 3G:hen. Tässä yhteydessä vielä varmistin myyjältä, että säilyykö alennus kuukausimaksuun, ja hän vahvisti että säilyy. Nyt sain kuitenkin laskun, jossa kuukausimaksu on täydet 19,90 €, eikä mitään alennusta ole huomioitu. Kyseistä alennuskampanjaa ei myöskään enää näy liittymän/laskun tietoja tarkastellessa.

Mikähän tässä on mennyt pieleen?
4 vastausta
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Hla!

Liittymälläsi on todennäköisesti ollut tarjouspaketti missä olet saanut Sonera Sopiva Fiksun plus -netillä vuodeksi puoleen hintaan. Kun liittymän pakettia on muutettu, on alennus pudonnut liittymältä kokonaan.

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa saammeko alennuksen vielä palautettua liittymällesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
HLa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tarjous kyllä koski tuolloin kaikkia Fiksu-liittymiä, ja olisin saanut alennuksen myös mikäli en olisi 4G-lisää ottanut alunperinkään.

Varmistin myyjältä liittymää muuttaessani, että säilyykö alennus, koska enhän tietenkään olisi halunnut muuttaa liittymää huonommaksi ja maksaa siitä vielä enemmän.

Lisäsin asiakasnumeron tietoihin.
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hla: Palautin liittymällesi tuon alennuksen takaisin, ja se näkyy myös saldossasi viimeistään huomenna. Liittymälläsi jatkuu edelleen Sonera Sopiva Fiksu hintaan 9,95€/kk. Hyvitin myös tuolle viimeiselle laskullesi, numero 11316128948 tuon puuttuvan alennuksen (9,95€), ja voit vähentään sen laskua maksaessasi. Mikäli olet kerennyt maksaa tuon uusimman laskun, hyvitetään hyvitys automaattisesti tulevalla laskullasi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
HLa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitokset nopeasta avusta!
Tämän osion uusimmat keskustelut