Tein joulukuussa sopimuksen Fiksu Plus Netti -liittymästä. Samaan aikaan oli voimassa kampanja, jossa kuukausimaksuun sai 50% alennusta, ja tämän piti olla voimassa liittymässäni 12/2013 asti. Otin liittymään 4G-nopeuden normaalin 3G:n lisänä, vaikka asun alueella, jota 4G ei täysin kata, koska myyjän mukaan voisin myöhemmin tulla "alentamaan" liittymäni 3G:hen, jos 4G ei kuulu, ja edelleen kuitenkin säilyttää kuukausimaksualennuksen.
4G ei sitten kotona kuulunutkaan, joten kävin liikkeessä alentamassa nopeuden 3G:hen. Tässä yhteydessä vielä varmistin myyjältä, että säilyykö alennus kuukausimaksuun, ja hän vahvisti että säilyy. Nyt sain kuitenkin laskun, jossa kuukausimaksu on täydet 19,90 €, eikä mitään alennusta ole huomioitu. Kyseistä alennuskampanjaa ei myöskään enää näy liittymän/laskun tietoja tarkastellessa.
Mikähän tässä on mennyt pieleen?
A
Hei Hla!
Liittymälläsi on todennäköisesti ollut tarjouspaketti missä olet saanut Sonera Sopiva Fiksun plus -netillä vuodeksi puoleen hintaan. Kun liittymän pakettia on muutettu, on alennus pudonnut liittymältä kokonaan.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa saammeko alennuksen vielä palautettua liittymällesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Liittymälläsi on todennäköisesti ollut tarjouspaketti missä olet saanut Sonera Sopiva Fiksun plus -netillä vuodeksi puoleen hintaan. Kun liittymän pakettia on muutettu, on alennus pudonnut liittymältä kokonaan.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa saammeko alennuksen vielä palautettua liittymällesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
A
Tarjous kyllä koski tuolloin kaikkia Fiksu-liittymiä, ja olisin saanut alennuksen myös mikäli en olisi 4G-lisää ottanut alunperinkään.
Varmistin myyjältä liittymää muuttaessani, että säilyykö alennus, koska enhän tietenkään olisi halunnut muuttaa liittymää huonommaksi ja maksaa siitä vielä enemmän.
Lisäsin asiakasnumeron tietoihin.
Varmistin myyjältä liittymää muuttaessani, että säilyykö alennus, koska enhän tietenkään olisi halunnut muuttaa liittymää huonommaksi ja maksaa siitä vielä enemmän.
Lisäsin asiakasnumeron tietoihin.
A
Hla: Palautin liittymällesi tuon alennuksen takaisin, ja se näkyy myös saldossasi viimeistään huomenna. Liittymälläsi jatkuu edelleen Sonera Sopiva Fiksu hintaan 9,95€/kk. Hyvitin myös tuolle viimeiselle laskullesi, numero 11316128948 tuon puuttuvan alennuksen (9,95€), ja voit vähentään sen laskua maksaessasi. Mikäli olet kerennyt maksaa tuon uusimman laskun, hyvitetään hyvitys automaattisesti tulevalla laskullasi.
A
Kiitokset nopeasta avusta!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.