14-02-2014 20:54
17-02-2014 12:56
17-02-2014 13:56
17-02-2014 14:04
sebastian kirjoitti: Heippa!
Näyttää siltä, että sinun tulee tehdä tuo Sonera Tunnus uudelleen. Omien Sivujen päivityksen jälkeen joidenkin asiakkaiden on täytynyt tehdä tunnistus uudelleen, että näkevät kaikki omat liittymänsä Omilla Sivuilla.
Teet tunnukset siirtymällä http://www.sonera.fi/omatsivut , mene kohtaan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi" .
Tämän jälkeen pääset kirjautumaan kirjautumisvalikosta nimeltä "Kaikkia palveluitani" ja tekemään eräpäivän siirron.
17-02-2014 17:31
19-02-2014 21:24
Heikki- kirjoitti: Hei Neji!
Maksusopimusta ei pysty jälkikäteen perumaan siten, että siitä ei tuota 5€ veloitusta lähtisi. Olisin voinut tässä tapauksessa laittaa vastaavasti laajakaistalaskullesi maksusopimuksen veloituksetta, mutta olet ilmeisesti ehtinyt senkin jo tekemään.
Jos kuitenkin tarvitset jommalle kummalle laskulle lisää maksuaikaa, niin ole yhteydessä ja voimme tehdä sen muutoksen ilmaiseksi.
20-02-2014 13:19