Laskun eräpäivän siirto - miten?

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Menin omille sivuille, mutta eipä tuo auttanut.
Kirjauduin sisään kohdasta, jossa voi katsella kaikkia Soneralla olevia liittymiä.
Siellä näkyi vain puhelinliittymä.
Kirjauduin sitten netin mukana tulleilla tunnuksilla. Siellä näkyi netti, jes, edistystä!
Painoin kohtaa laskutus, kun tuleekin ilmoitus, että vain liittymän omistaja voi asioida siellä.

Hetkinen.... minä olen liittymän omistaja! Mitä ihmettä? Minä olen liittymän tilannut ja sen omistan ja maksan, ja se on minun asunnossani, kukaan muu ei omista liittymää, joten miten tämä on mahdollista?
Tarvitsen apua mahdollisimman pian, kiitos!

Eli laskun eräpäivää pitäisi siirtää - mutta omat sivut väittää, etten omista ko. liittymää. Mitä teen?

6 kommenttia

Heippa!

Näyttää siltä, että sinun tulee tehdä tuo Sonera Tunnus uudelleen. Omien Sivujen päivityksen jälkeen joidenkin asiakkaiden on täytynyt tehdä tunnistus uudelleen, että näkevät kaikki omat liittymänsä Omilla Sivuilla.

Teet tunnukset siirtymällä www.sonera.fi/omatsivut , mene kohtaan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi" .

Tämän jälkeen pääset kirjautumaan kirjautumisvalikosta nimeltä "Kaikkia palveluitani" ja tekemään eräpäivän siirron.
Tein jo uuden tunnuksen, ja "yhdistin" nettiliittymän tunnukseeni, mutta ei se toiminut.
Noh, yritän uudelleen....
sebastian kirjoitti:
Heippa!

Näyttää siltä, että sinun tulee tehdä tuo Sonera Tunnus uudelleen. Omien Sivujen päivityksen jälkeen joidenkin asiakkaiden on täytynyt tehdä tunnistus uudelleen, että näkevät kaikki omat liittymänsä Omilla Sivuilla.

Teet tunnukset siirtymällä http://www.sonera.fi/omatsivut , mene kohtaan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi" .

Tämän jälkeen pääset kirjautumaan kirjautumisvalikosta nimeltä "Kaikkia palveluitani" ja tekemään eräpäivän siirron.



Hei! Sain sen vihdoinkin toimimaan. Tosin epähuomiossa siirsin väärää laskua, voiko sitä peruuttaa? Meinaan siirsin sitä vain kolmella päivällä ja maksan siitä nyt sitten 5 euroa. Piti siirtää nettilasku puhelinlaskun sijaan.
Hei Neji!

Maksusopimusta ei pysty jälkikäteen perumaan siten, että siitä ei tuota 5€ veloitusta lähtisi. Olisin voinut tässä tapauksessa laittaa vastaavasti laajakaistalaskullesi maksusopimuksen veloituksetta, mutta olet ilmeisesti ehtinyt senkin jo tekemään.

Jos kuitenkin tarvitset jommalle kummalle laskulle lisää maksuaikaa, niin ole yhteydessä ja voimme tehdä sen muutoksen ilmaiseksi.
Heikki- kirjoitti:
Hei Neji!

Maksusopimusta ei pysty jälkikäteen perumaan siten, että siitä ei tuota 5€ veloitusta lähtisi. Olisin voinut tässä tapauksessa laittaa vastaavasti laajakaistalaskullesi maksusopimuksen veloituksetta, mutta olet ilmeisesti ehtinyt senkin jo tekemään.

Jos kuitenkin tarvitset jommalle kummalle laskulle lisää maksuaikaa, niin ole yhteydessä ja voimme tehdä sen muutoksen ilmaiseksi.


Eli jos tulevaisuudessa tarvitsee siirtää, niin saisin sen 5e pois siitä, kun nyt kömmäsin?
Neji: Juuri näin. Ole yhteydessä sitten vaikka tätä kautta kun asia on ajankohtainen niin tiedetään mistä on kyse 🙂

Vastaa