Laskun lähettäminen ja eräpäivä

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, olen uusi asiakas ja liittymä avattiin maaliskuun alussa. Olen sopinut, että lasku lähetetään minulle sähköpostiin, mutta en ole vielä saanut ensimmäistäkään laskua. Huoleni on, että lasku olisi mahdollisesti joutunut spämmäfiltteriin. Voisiko joku vahvistaa, onko lasku lähetetty, ja jos on, niin mihin se on toimitettu?

3 kommenttia

Hei Matilda100!

Lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin tsekkaan mihin lasku on mennyt. :)

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei, ohjeissa sanotaan, että asiakasnumero löytyy laskulta. Mutta kun minä en ole saanut yhtään laskua!
Liittymänumero on 346-491207.
Hei Matilda100! Laajakaistalaskut lähetetään 1-2 kuukauden viiveellä eli ensimmäinen lasku ei ole vielä muodostunut. Sähköpostilasku on kyllä kytketty eli lasku tulee suoraan mailiisi.

Vastaa