Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MerjaK_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laskun maksu vahingossa TeleFinlandille

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
maksoin laskuni vahingossa TeleFinlandin tilille. Saatteko te rahat sieltä siirrettyä oikealle tilille?
Tänään, kun huomasin virheeni, maksoin laskun myös oikeilla tiedoilla, koska ajattelin pyytää väärin maksetun summan palautusta takaisin itselleni. En kuitenkaan löytänyt kanavaa, josta voisin kyseistä asiaa pyytää. Jos te saatte siirrettyä summan oikealle tilille, olen käytännössä maksanut tuplamaksun, joten ensi kuussa minulle ei tule laskua? Onnistuuko tämä?
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MerjaK!

Laitappa yksityisviestiä Tele Finlandin asiakaspalveluun vaikka Facebookin kautta niin he voivat palauttaa maksamasi summan takaisin tilillesi. Jos et ole rekisteröitynyt Fb käyttäjäksi, voi Tele Finlandilta varata myös soittoajan jolloin he ovat sinuun yhteydessä. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.tele.fi/apu+tuki/asiointikanavat/ .
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu