Laskun summa eroaa sovitusta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Tervehdys,

Sain numerosta 18232 tekstiviestin 20.5.2013, jossa todettiin: "Haluamme olla jatkossakin luottamuksesi arvoisia ja tarjoamme sinulle 24kk:n jatkosopimusta samaan edulliseen hintaan 29,90€/kk..."
Sain kohta viestin, jossa kerrottiin: "Olet jatkanut laajakaistasopimustasi. Tilauksesi jatkuu nykyisellä hinnalla 29,90 € / kk ja ehdoilla seuraavat 24kk."

Nyt sain laskun toukokuusta. Tilausvahvistuksessa kerrotaan, että tilaus on tehty ajalle 22.05.2013 - 21.05.2015. Kk-maksu tässä laskussa 30,14e.

Kyse ei ole yksilölle kovin monesta eurosta vuositasolla, mutta teille puolentoista miljoonan potusta, kun sama temppu tehdään vaikka puolelle miljoonalle asiakkaalle.

Vastausta pyydän sähköpostiini, kiitos.

1 kommentti

Hei HannaA!

Pahoittelut tästä harmillisesta tallennusvirheestä. Jatko on laitettu sinulle samalla hinnalla, kun se on ollutkin ja epähuomiossa jäänyt huomaamatta, että jatko on sovittu hinnalla 29,90e/kk.
Tämä on nyt korjattu. Voit vähentää tulleelta laskulta 24 senttiä ja maksaa laskun muutoin käyttäen alkuperäistä viite- ja tilinumeroa. Tulevat laskut ovatkin sitten jo oikein.
Aurinkoista kesää sinulle!

Vastaa