Laskutus tyhjästä

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miten voidaan laskuttaa tyhjästä??? Spotifyn sai paketin alussa muutamaksi kuukaudeksi ilmaiseksi. Se ei ollut käytössä silloin ja nyt kuitenkin laskussa joka kuukausi 9,94 €. Siis ei mistään.
Asiakaspalveluun en edes yrittänyt soittaa. Turha toivo päästä läpi, ellei halua jonottaa puolta tuntia.
Miten hyvitetään tyhjästä laskutetut eurot?

5 kommenttia

Hei SuffeliVinka!

Olet tilannut liittymääsi Spotifyn vuosi sitten tammikuussa ja tuolloin sait palvelun maksutta kolmen laskutuskauden ajaksi. Koska palvelua ei ole irtisanottu, on se liittymälläsi edelleenkin ja siitä veloitetaan kuukausimaksua normaalisti.

Tiesithän että meihin saa yhteyden muutenkin kuin soittamalla? Osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus voit varata soittoajan jolloin asiakaspalvelustamme soitetaan sinulle. Lisäksi Omien Sivujen kautta voi lähettää palvelupyynnön. Omien Sivujen liittymänhallinnasta löytyy myös chat -palvelu ja meihin saa yhteyden myös Facebookin ja Twitterin kautta.

Jos nyt haluat irtisanoa palvelun, voit esim. varata soittoajan Asiakaspalvelustamme. Loppuviikolle löytyy vielä useita soittoaikoja.
Mulla vähän samaa trabalssia. Joku mysteerinen lasku tupsahti luukusta ja käsittääkseni en ole missään yhteydessä teidän kanssanne. Olisin lähettänyt teille suoraan sähköpostia, mutta asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta ei löydä millään. Itseasiassa se ei enää ole edes lasku vaan maksumuistutus. Voinko saada nyt tähän hyvin pikaiseen jonkin selvyyden?

Miksei vaikka laskussa ole spode osoitetta mistä asiasta voi kysyä? En nyt ihan tosta vaan lähde maksamaan mitään pilipalilaskuja. Laitan tämän ketjun seurantaan että voitte vastata tähän tai vaikka suoraan spostiini. Olisi ensinnäkin hyvä tietää onko lasku ylipäätään teiltä ja toisekseen että jos se on tosiaan teiltä niin miksi ihmeessä.
Hei nsamppa!

Näkyisikö laskusta vaikka asiakasnumerosi? Voisit lisätä sen profiilitietoihisi niin meillä olisi paremmat mahdollisuudet selvittää mistä laskusta on kyse. Tiedoissasi näkyy pelkkä ninimerkki, ei sähköpostiosoitetta, joten sen vuoksi emme voi vastata sinulle sähköpostiin koska osoite ei ole tiedossa.

Asiakaspalveluun voi lähettää viestiä Omien Sivujen kautta osoitteesta http://www.sonera.fi/omatsivut . Sisäänkirjautumisen jälkeen ylävalikosta valitse "Apua ongelmiin" josta avautuu "Lähetä viesti asiakaspalveluun". Lisäksi meiltä voi varata myös soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus jolloin meiltä soitetaan sinulle haluamanasi ajankohtana. Laskun aihe saadaan kyllä varmasti selvitettyä.
Tämä ei kuulu mitenkään tähän säikeeseen haluan vai kiittää Melinna lähes samannimisellä kappaleella. Kiitos.

http://www.youtube.com/watch?v=g9MpqbOaXdo
Hei aazie!

Kiitos perjantain piristyksestä 🙂 Mukavaa viikonloppua sinulle!

Vastaa