Liian aikainen laajakaistan toimitus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

Muutamme uuteen osoitteeseen ti 2.4.13 ja tilasimme laajakaistan sinne toissapäivänä. Laitoimme toimituspäiväksi 2.4. Ja oletimme, että liittymä aukeaa myös vasta silloin. Tänään sain kuitenkin tekstiviestin, että laajakaista toimitettaisiin jo tänään (28.3). Vastasin viestiin, että haluamme postin sopivan toimitusajankohdan kanssamme, ettei laajakaistamme päädy edellisille asiakkaille. Luin myös tilausvahvistuksn uudestaan ja siinä ilmoitetaan, että liittymismaksu on 29,90€ alkaen 27.3?!? Eihän tässä ole mitään järkeä, että ensin saa mukamas vaikuttaa toimituspäivään, mutta laajakaistasta joutuu kuitenkin maksamaan 6 päivää ennen sen haluttua toimitusta ja käyttöönottoa! Onko tuota aloituspäivää mahdollista siis muuttaa?

1 kommentti

Hei Mintpar!

Koska nyt on jo 3.4., niin toimituspäivän muuttaminen on tietysti jo myöhäistä. Jos haluat, että tarkistamme laskutusasian, niin voisit lisätä profiilisi tietoihin liittymänumeron ilman väliviivaa tai tilausnumeron.

Vastaa