Hei,
Muutamme uuteen osoitteeseen ti 2.4.13 ja tilasimme laajakaistan sinne toissapäivänä. Laitoimme toimituspäiväksi 2.4. Ja oletimme, että liittymä aukeaa myös vasta silloin. Tänään sain kuitenkin tekstiviestin, että laajakaista toimitettaisiin jo tänään (28.3). Vastasin viestiin, että haluamme postin sopivan toimitusajankohdan kanssamme, ettei laajakaistamme päädy edellisille asiakkaille. Luin myös tilausvahvistuksn uudestaan ja siinä ilmoitetaan, että liittymismaksu on 29,90€ alkaen 27.3?!? Eihän tässä ole mitään järkeä, että ensin saa mukamas vaikuttaa toimituspäivään, mutta laajakaistasta joutuu kuitenkin maksamaan 6 päivää ennen sen haluttua toimitusta ja käyttöönottoa! Onko tuota aloituspäivää mahdollista siis muuttaa?
A
Hei Mintpar!
Koska nyt on jo 3.4., niin toimituspäivän muuttaminen on tietysti jo myöhäistä. Jos haluat, että tarkistamme laskutusasian, niin voisit lisätä profiilisi tietoihin liittymänumeron ilman väliviivaa tai tilausnumeron.
Koska nyt on jo 3.4., niin toimituspäivän muuttaminen on tietysti jo myöhäistä. Jos haluat, että tarkistamme laskutusasian, niin voisit lisätä profiilisi tietoihin liittymänumeron ilman väliviivaa tai tilausnumeron.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.