Liiittymän saatavuuden tarkastus? Mistä?

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

löytyykö täälltä jostain sivujen pohjamudista sellainen kohta, josta voisi tarkistaa, saako tuon (viihde 100/10) adsl-liittymän omaan osoitteeseen?
Täältäkö se selviää vai mitä tässä nyt pitäisi tehdä?

2 kommenttia

Hei, saatavuuskysely-linkki on tekeillä ja tulossa verkkosivuillemme. Siihen asti saatavuuden ja tarjoukset voit tarkistaa mm. soittamalla maksuttomaan Myyntipalveluumme puh. 0800 133 133, ark. 8-20, la 9-16:30.
Kannattaa olla tarkkana asian kanssa. Itselleni kävi niin että sonera lupasi ja laskutti enemmän kuin mitä todellisuudessa pystyivät tarjoamaan. Myöhemmin asiaa perusteltiin sillä että lisälaitteilla ja kotitv-palveluilla olisin kyllä päässyt luvattuihin nopeuksiin! Mutta kun en sellaisia koskaan halunnut ja tilannut, miksi siis moisesta veloitettiin? Vain sonera tietää sen...
Ahnetta ja likaista touhua.

Vastaa