Liikkuva laajakaista Data Teho Plus 11,90 €/kk

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Eli tilasin tuon liikkuvan laajakaistan, joka maksoi 11,90 €/kk 3,6 Mbit/s 2.9.2009!

Kauankohan tässä toimituksessa nyt kestää? Olen nettiä vaille ja liittymää / mokkulaa en ole vielä saanut käsiini. Jos pystyisi vähän valaisemaan päivämäärää, meneekö tässä nyt se neljä viikkoa? Vai onko mahdollista aiemminkin liittymää saada?

5 kommenttia

Ei haittais, vaikka joku asiantuntija heittäis nyt vastaustakin.
Katohan, kaverille tuli postissa lappu, joka on Teliasoneralta ja pitäs hakee joku paketti 0,2 kg lähipostista. Oisko sille tullu jo?1
Ihmettelen täs vaan vähän kun hän tilas pari päivää sitten liittymän ja mä 2.9. ja mulle ei oo tullu viel mitään ilmotusta. Ja jonossa piti nää lähetellä. Mut jos valaisette vähän?
Liikkuvan laajakaistan toimitusajan viivästyminen johtuu USB-modeemien saatavuudesta eli toimitusaika on tässä tilanteessa riippuvainen siitä millä modeemimallilla liittymän on tilannut.

Tiedon oman tilauksesi suhteen saat matkapuhelin asiakaspalvelusta 0200 17000 ja valinta 1.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Liikkuvan laajakaistan toimitusajan viivästyminen johtuu USB-modeemien saatavuudesta eli toimitusaika on tässä tilanteessa riippuvainen siitä millä modeemimallilla liittymän on tilannut.

Tiedon oman tilauksesi suhteen saat matkapuhelin asiakaspalvelusta 0200 17000 ja valinta 1.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Mitä olen eri mokkuloita käyttänyt, niin olen todennut että todellakin kannatti odottaa sen neljä viikkoa että sai Huawei E230 mokkulan. Se on käytössäni toiminut täysin ongelmitta ja aiemmin ostamani ZTE:n tikku on parhaillaan kolmatta kertaa takuukorjauksessa.
Okei.
Miten voi olla mahollista, että kaveri sai tikun tossa viime viikon lopussa ja tilasi muistaakseni sen viime viikon tiistaina. Minä en ole saanut vieläkään. Ja molempien tilauksessa valittiin sama tikku. Ei tainnu ihan järjestyksessä mennä?!

Ja miten toi kuuluvuus. Ei vissiin pidä pätkääkään paikkansa tuo kuuluvuuskartta???
Asutaan siis samassa asunnossa ja kaveri testas niin signaali hyvin heikko, tai noin 0,1 meganen kun testattiin nopeutta. Ja kuuluvuuskartan mukaan pitäs toimia täällä 3,6 Mbit.
Miten voi olla mahollista?!?!?
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen asiakaspalveluun, jotta saat vastauksen sekä tilaukseen että verkon kuuluvuuteen liittyviin kysymyksiin.

Puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa