Hei
Sain tänään ti 28.5 postissa Soneralta tilaamani uuden puhelinlaitteen kera uuden sim-kortin. Ottaessani uutta puhelinta käyttöön, toimin paketissa tulleen ohjeen mukaan eli lähetin entisellä puhelimellani "AKTIVOI LIITTYMÄNNUMERO" tekstiviestin numeroon 18100. Tämä tapahtui klo: 09.11. Tämän jälkeen ns. loppui toiminta. En saanut paluu viestinä varmennusviestiä eli sekä vanha että uusi sim-kortti lakkasi toimimasta. Olen siis verkoton/liittymätön.
Miten nyt siis eteenpäin? Pikaista apua kaivataan.
A
Hei Stella77! Uusi kortti on aktivoitunut eli sen pitäisi kyllä toimia. Kokeiletko aluksi käynnistää puhelimen uudestaan. Ilmoittele sitten miten kävi.
A
Puhelimen sain nyt auki ja toimimaan, mutta miksi se lukitsi sim-kortin niin, että en voi lähettää viestiä tai soittaa. Saisiko siis sim-kortin auki.
A
Liittymän on auki normaalisti ja SIM-kortin pitäisi toimia. Eikö puhelin löydä verkkoa lainkaan? Onhan SIM-kortti varmasti kunnolla paikoillaan?
A
Sammutin puhelimen ja sain sitä kautta lukitun sim-kortin toimimaan. Toivotaan, että nyt toimii.
A
Hienoa, että liittymä toimii. Uudelleenkäynnistäminen auttaa useimmiten näissä tapauksissa. Mukavaa kesän jatkoa!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.